quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, Apple die standaard gehakt spul als DivX en XviD om kan gaan.
Zeg, wist je al dat Windows XP (en ook Media Center 2005) standaard niet eens een DVDtje af kan spelen?
Ik heb iemand via internet die er 1450 voor wil geven en maandag komt kijken.quote:
Psst, gewoon niet doen... waarom wil je niet gewoon een .srt file en een avi samen in een mapje hebben. Je start gewoon het filmpje in VLC en boem je hebt de ondertiteling erbij, waarom zo moeilijk doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar hoe kan ik nou een .srt en een .avi file samenvoegen?
Titlelab heb ik al geprobeerd, maar dat is zo omslachtig als de pest. Ik wil gewoon pats boem klaar.
Hij kon wel blitse dingen met z'n oldschool Nokia PDA.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, en Justin Long als geek in Die Hard 4.0 vond ik niet meer geloofwaardig..
Nah, ik heb em gewoon te vaak in die get-a-mac reclame's gezien dat als je em vervolgens als soort "geek' ziet, denkt "Justin Long..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij kon wel blitse dingen met z'n oldschool Nokia PDA.
En BMW's hacken![]()
![]()
En waarom wil Apple-fundi de_sapje dat weten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:40 schreef de_sapje het volgende:
Heeft iemand Vista draaien onder Boot Camp op een MacBook? Hoe draait dat (met Aero enzo)?
Hou het dan gewoon bij CS2...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef super-muffin het volgende:
CS3 is niet erg snel op mijn PowerBook. Er zit een kleine vertraging tussen het tekenen en het verschijnen van de lijn.
Erg irritant.
Need you ask?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee wat dat nieuwe uiterlijk van de nieuwe iMac inhoudt..? Creditcard ligt klaar, maar weet eigenlijk totaal niet wat er te verwachten valt.
Ben ik verslaafd..?![]()
Geen idee; ik vermoed wat ie ongeveer nu kost. Met onderwijskorting dus zo'n 1850 euro.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Need you ask?![]()
Wat gaat dat ding ongeveer kosten eigenlijk? Want ik begreep dat het instapmodel (de 17") gaat verdwijnen?
Hoeveel Poolse hoeren waren het ook alweer..?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |