Die bui verplaatst zich ook langzaam zeg..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef E.T. het volgende:
Ik had daarnet het licht aangedaan.. het werd donker ten oosten van Rotterdam![]()
Paar hele grote druppels gevallen en er valt af en toe nog een spetter nu en het wordt weer lichter
De zon is niet voor jou bedoeld hoorquote:
Boeiendquote:
Ik geloof dat Helga van Leur er nog niet uit was of dat een valse echo is of niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef Party_P het volgende:
Huh op buienradar iets opmerkelijks. De grote bui trekt naar noorden terwijl er in Noord Brabant een bui richting Oosten/zuid-oosten trekt.
Half uur later hangt hij nog op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geloof dat Helga van Leur er nog niet uit was of dat een valse echo is of niet...
Ík was er wel uit dat het een valse echo isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Half uur later hangt hij nog op dezelfde plek.![]()
Ik zat ook al te twijfelen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ík was er wel uit dat het een valse echo is.
Is geen valse echoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ík was er wel uit dat het een valse echo is.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Is geen valse echo. Kijk maar op weerwoord.
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ding blijft de hele avond daar hangen zowat.![]()
Zijn de wolken nog niet leeg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik zit onder die wolk die de hele avond al blijft hangen en dat is te merken ook aan de hoeveelheid regen die constant naar beneden komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |