En dan lopen ze weer te klagen dat we straks weer problemen krijgen met de stroomvoorzieningenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:56 schreef it_was_me het volgende:
[..]
nee hoor wij zetten gewoon de airco aan!
zou zomaar kunnen, al ziet het er niet naar uit dat het enorm zwaar gaat worden. Lijkt wat mij betreft meer op een zomerse onweersbui die er gewoon een beetje bijhoort dezse tijd van het jaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef IkWilbert het volgende:
Dit weekend lekker weer. En maandag misschien onweer?
nos tt zegt dinsdag een terugval naar 22 graden,knmi zegtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef IkWilbert het volgende:
quote:Misschien dat later op de maandag de atmosfeer weer onstabieler wordt wanneer een nieuwe onweersstoring zich boven Zuidwest-Frankrijk ontwikkelt en onze kant opkomt. Het is nog onzeker. Het warme weer kan in zo’n situatie nog gemakkelijk een aantal dagen aanhouden met een lokale onweersbui, maar wanneer de uitloper van lage druk in de bovenlucht eenmaal doorkomt, is het afgelopen met de pret.
Jou zie ik dus nooit op vakantie gaan naar Spanje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kortom, laat het maar bij aantal buien met 22 graden blijven, geen gekloot met 30 graden en 2 dagen later weer 22 graden
Curaįaoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Jou zie ik dus nooit op vakantie gaan naar Spanje.![]()
Zit geen onweer in de lucht. Zijn wel wat buitjes, maar stellen heel weinig voor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef teigan het volgende:
Kan het zijn dat er wat onweer in de lucht zit? Mijn lief dacht dat hij het zag weerlichten..
kans lijkt mij nul. Misschien vuurwerk ergens in de verte dat reflecteert op de wolken?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:20 schreef teigan het volgende:
Kan het zijn dat er wat onweer in de lucht zit? Mijn lief dacht dat hij het zag weerlichten..
Zeker weten? Van dat weekend dan hč.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef IkWilbert het volgende:
Het ziet er goed uit hoor!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker weten? Van dat weekend dan hč.
Oke dan de raam open!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En dan lopen ze weer te klagen dat we straks weer problemen krijgen met de stroomvoorzieningen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |