Bij mij mis ik straks 3,5 baby, 1 kilo vruchtwater, 1 kilo baarmoeder, 1 kilo bloed, 0,5kg aan placenta.quote:Vlak voor de bevalling weegt je baby zo'n 3.5 kilo, extra bloed 1 kilo, je baarmoeder 1 kilo, het vruchtwater 1 kilo, de placenta en vliezen en de vliezen 0,5 kilo, extra vetreserves 2,5 kilo, je gegroeide borsten 0,5 kilo en vastgehouden vocht 2 a 3 kilo.
Ehm ja, die vage plannen zijn er wel. En dan ook nog eens met een bedrijf met een 24/7 beschikbaarheid!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef DeLiedje het volgende:
Ja BE, dat verlof is echt lastig... Kan me daar uren/dagen druk om maken... maar goed... druk maken is niet goed voor het kindje, en ik wil ook gewoon wél verlof om van ons Punkie te genieten als die er eenmaal is...
Ik zou bijna zeggen: "begin nooit voor jezelf..." Maar je hebt plannen in die richting toch?Dan hou ik mn mond maar
.
Mijn vriendinnetje van dat design gebeuren heeft gewoon haar klanten verteld dat ze een bepaalde periode met verlof was, maar ja... die heeft bedrijven als klanten etc. dat is dan makkelijker even on-hold te zetten dan jouw toko denk ik. Dat is toch veel meer losse klanten of niet?quote:Ik heb wel wat dingetjes uitbesteed, maar ik doe ook nog zóveel in mijn eentje... Hoe kan ik dat ooit uitbesteden? En de websites gewoon dichtdoen voor zeg 3 maanden is ook niet echt een goede optie lijkt me... Ik wil wel gewoon weer verder na die tijd....![]()
Hmmm, dan moet ik toch ook maar eens een afspraak maken. Gewoon voor controle hoor, maar ik ben dan bang dat ze iets vinden en dat het onverdoofd moet. Dit is goed nieuws.quote:Spookje, je mag gewoon een verdoving hoor!
Ik heb het ook nog even nagevraagd paar weken geleden, maar is helemaal geen probleem zei de tandarts...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:14 schreef _Flash_ het volgende:
Nog een half uurtje en ik kan weer naar huis![]()
Ben heel benieuwd of het P&T-plan van vanavond invloed gaat hebben op frutseltje![]()
Dames, voor een gaatje vullen bij de tandarts hoef je toch niet te verdoven??
Het verschilt, maar het is toch wel een paar keer per jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:20 schreef klein_spookje het volgende:
Be, het klinkt altijd zo leuk he werken in het buitenland. Terwijl het natuurlijk helemaal geen vakantie is. Maar gewoon werk. Maar het lijkt me wel super leuk om zo je werk te doen.
Ga je straks ook blijven reizen als de kleine knul er is.
En reis je veel per jaar?
Vreselijk off-topic maar ik heb wel een vraagje wat ik al zo lang wil wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:22 schreef Brighteyes het volgende:
Het verschilt, maar het is toch wel een paar keer per jaar.
In Januari gaan mijn collega's naar Canada ter voorbereiding van het congres in Quebec volgend jaar, die reis loop ik mis, maar als ik daar nog gewoon werk ga ik volgend jaar Augustus zeker weer meer, en in mei/juni is er dan nog de reis naar de steden die meedingen voor het congress in 2011, de selectie-reisjes.
En ja, ik ben wel van plan die te blijven doen, het is echt mijn werk zeg maar, dus niet gaan is geen optie, dan kan ik net zo goed een andere baan zoeken. Zal wel slikken zijn gok ik hoor!
Hehe jah, maar klinkt wel leuk en afwisselendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... tussen het FOK!ken door bedoel je?![]()
![]()
Jamaar, jamaar!! Ik had stilletjes gehoopt dat iemand zou zeggen "ja, dat had ik ook, en 2 dagen later was mijn kind er!" Ach, 37w2d vind ik nog een klein beetje vroeg. En de bank moet nog verder mijn hormonale nestelwoede ondergaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:24 schreef Deepfreeze het volgende:
Ik wil je jompelbui niet verstoren, en ik ben nog geen ervaren moeder, maar:
Ik had vorige week ook zo'n ril moment(handen, lichaam, klappertanden). Toen was ik helemaal op van het opruimen, boodschappen doen, gewoon een druk dagje. En in verhouding net iets te weinig gegeten. En die dag had ik ook harde buiken door het druk doen. En rugpijn krijg ik ook als ik teveel doe...
Dus misschien ben je gewoon wat te druk geweest, en zegt je lichaam dat je even rustig aan moet gaan doen. Je bent nu toch echt hoogzwanger
Maar je weet maar nooit, het zal toch echt wel beginnen in de komende weken
Nee totaal niet vreemd dat je vragen hebt alles vragen wat in je opkomt daar is de vroedvrouw voor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef Renda het volgende:
Bij mij ligt hij totaal voor de baarmoedermond en heel erg laag. Niet erg gunstig dus. En alle klachten die ik onderbewust had en weg heb geschoven als "aanstelleritus, je moet niet zo zeuren" vallen wel een klein beetje op hun plek.
Marlieske, heb jij geen zware bloedingen gehad in het begin van je zwangerschap? Is jullie kleintje normaal geboren of via keizersnede? Is ze gezond? Heb je bedrust moeten houden?
Het spijt me, ik weet niet of je er eerder eens over gepost hebt en misschien is het wel ongepast om het zo te vragen, maar ik vind het vrij moeilijk om over dit soort dingen in het Engels te praten met artsen en andere vrouwen, misschien moet ik gewoon even een lijst maken met mijn vragen voor de vroedvrouw dinsdag?
Is dat raar?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |