Gaaf is dat hèquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond even bij de Hema naar binnen geschoten. Ik heb in mijn hoofd dat ik op zoek moet naar de 'eerste kleertjes' maar ik zie niets wat me leuk genoeg lijkt. Maar van mini-sokjes kopen kan je ook heel lyrisch worden.![]()
En nu op de bank met zo af en toe die mini-klopjes en schopjes... Dat is echt zo super! *zwijmel*
Dat zou wel èrg leuk zijn. De eerste kleertjes zelf gemaakt door Mamaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik zou het natuurlijk ook zelf kunnen maken... Hmmm... mss binnenkort eens naar de markt in Utrecht op zaterdagochtend.
Ze noemen het ook wel oefenweeenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:57 schreef Gwennert het volgende:
oke, dat wist ik niet, dankjewel leah.
er zit geen regelmaat in, en het was eenmaal thuis weer over... denk gewoon even teveel geweest... en ik vind het meer vervelend dan dat het zeer doet, daarom maak ik me er ook eigenlijk totaal geen zorgen over, hou het alleen in de gaten... al hoeft t dus nu al niet meer... maar dit was 1 van de eerste keren dat ik ze had, dus dat zet je dan wel een beetje aan het denken...
Oh ja!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:58 schreef Leah het volgende:
[..]
Dat zou wel èrg leuk zijn. De eerste kleertjes zelf gemaakt door Mama. Het is dat ik nog geen knoop kan aannaaien
, maar ik vond het wel heel leuk dat mijn moeder die pakjes gemaakt had.
Sowieso heeft ze erg lang voor de kinderen kleding (en jassen!) gemaakt. Patroontje voor de puntmutstrui ligt hier trouwens nog steeds. Ik ga hem opsturen
![]()
In mijn Hema? Was ik ook nog vandaag, maar ik heb er een muffin bakblik gekochtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef piglet het volgende:
Ik was vandaag ook bij de Hema, en ik heb een t-shirtje, vestje en broekje gekocht. Allemaal met 70% korting, dus dat was erg leuk inkopen doenEigenlijk mocht ik niks meer kopen van mezelf, want ik heb zat. Maar dit kon ik toch echt niet laten liggen
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:44 schreef beefcake het volgende:
[..]
In mijn Hema? Was ik ook nog vandaag, maar ik heb er een muffin bakblik gekocht
Hoezo, waren de kleertjes roze?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:50 schreef piglet het volgende:
[..]
![]()
En ik heb eerst even gekeken of jij er niet was natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |