quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
Ik dacht dat het zaterdag was
Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
Morgen ben ik gewoon thuis, dus laat maar zitten dan
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
Omdat ik vanmiddag van huis ben wilde ik vragen of je me misschien wilde smsen wie pole gehaald had
Morgen ben ik gewoon thuis, dus laat maar zitten dan
ik zat precies aan het zelfde te denkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Hebben we nog die 107% regel trouwens? Want dan maak ik me zorgen om Yamamoto
Volgens mij niet meer. En dat is dan ook voor Yamamoto te hopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
Yamamoto is een zeer veelbelovende coureur hoor. Als we Kolles mogen geloven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:13 schreef vosss het volgende:
NOU VOLGENS MIJ LAG HET DUS TOCH AL DIE TIJD AAN DE AUTO EN NIET AAN ALBERS HOOR!!!!!
Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef Atreidez het volgende:
En Sutil op een halve tiende van VettelDas dan wel weer leuk..
Al hebben we nu in Yamamoto een goede nieuwe pispaal opvolger voor Albers.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Nu we niet meer op Albers kunnen kankeren valt zoiets natuurlijk wel direct op ja
Beetje te vroeg inderdaad.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef vosss het volgende:
Hmz, ik was net te vroeg met een printscreentje maken zie ik nu.![]()
Kimiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:
Spyker lijkt de aansluiting kwijt te zijn geraakt......
BMW
Vettel
Massa
Weet je het nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:43 schreef vosss het volgende:
De kleuren zijn ook mooier ja. Ik wist overigens niet dat je ook png's tussen img-tags kon mikken op fok
Die zijn wel vaker zwaar tijdens de vrije trainingen op vrijdag. Dus ik denk niet dat deze tijden veel zeggen over de vorm van Renault.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef vosss het volgende:
Renault valt wel erg tegen zeg.
Ben benieuwd wat die nog meer kunnen, want dat moet echt sneller
1.22.390 x 107% = 1.28.157quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Atreidez het volgende:
En dan nog een grote L erop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef vosss het volgende:
Zou yamamoto met een groen achterlicht rijden om zo de rest te waarschuwen?![]()
Zou het dan toch komen omdat...?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef sanger het volgende:
Spyker lijkt de aansluiting kwijt te zijn geraakt......
Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:51 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zou het dan toch komen omdat...?
Ik sluit het niet meer uit in ieder geval.
Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef sanger het volgende:
[..]
Je bedoeld omdat het team de waardevolle feedback en input van een zekere ex-coureur mist?
Ik ga er vanuit van wel ja.
Kan ook zijn omdat er niets meer 'ontwikkeld' wordt, voor zover ze dat al deden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat bedoel ik inderdaad. Het kan niet toevallig zijn dat het gat ineens weer groter wordt de laatste 2 wedstrijden en dat ook Sutil de aansluiting weer kwijt is.
Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef vingerplant het volgende:
Ze hebben net zoveel getest als de anderen in de tussenperiode, ik vind het allemaal net te toevallig.
Goh, ik was niet de enige...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef vosss het volgende:
Ow crap!!!![]()
[..]
Ouderdom?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, ik was niet de enige...![]()
*een slechte tvp... en ik ben er nog laat mee ook!*
Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Das niet helemaal waar. Ze hebben de Jerez test van vorige week gemist
Ze hebben al aangegeven niets meer aan de A-spec te doen omdat de B-spec volgende race komt.
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van sprekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:11 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ach, ik wil gewoon heel graag geloven dat dat baggerteam een hele domme fout heeft gemaakt
Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
Jep, en ook hier op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:32 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zoals Ollie bijvoorbeeld, en die is nooit een fan of vriend van Albers geweest. Eerder het tegenovergestelde.
Spyker heeft daarmee inderdaad heel wat symphatie verloren. Ook bij mij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Wie niet momenteel. Ik zie en hoor zelfs anti Albers mensen er schande van spreken
quote:Automobilist rijdt met slang en al weg bij tankstation
DELFT - In de Formule 1 overkwam het onlangs de Nederlandse coureur Christijan Albers: met slang en al wegrijden na een pitstop.
Dezelfde fout maakte een nog onbekende automobilist donderdag bij een tankstation langs de A13 bij Delft. Zonder de slang los te koppelen reed hij weg. De slang is vooralsnog spoorloos.
Dat maakte de politie vrijdag bekend.
Is dit je coming out als Albers-fan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik zal je eerlijk zeggen, ik heb t ook een keer gedaanIk reed in iemand anders zijn auto en d'r moest gas in. Zij had de slang er op gedaan dus ik bleef lekker zitten. Die muts naar binnen om te betalen, komt terug en stapt in en ik rij zo die gasslang uit de grond
![]()
Las net dit nog, geen Red Bull sponsoring zeker?Hoop niet dat het een bekende van t circus is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |