Of het is stiekem Albers zelf.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Is dit je coming out als Albers-fan?![]()
Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeftquote:
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:47 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Moet je even checken of hij dit seizoen tijdens gp's gepost heeft![]()
Nu snap ik het!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Die auto was zo langzaam, daar had hij tijdens het rijden ook wel tijd voor.
Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedbackquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu snap ik het!
Albers kon niet met die bolide overweg omdat hij geen stuurtje had als joystick, maar met het toetsenbord moest rijden.
Ik ga eerder voor brandstofslang0107.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:50 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Probeer maar in te loggen op z'n account. Wachtwoord: Liselore21
En daardoor kon hij niet Maximum Attack gaan. Alles valt nu op zijn plaats.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:51 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Hij had wel een stuurtje, maar geen force feedback
Als ie hem al gezien heeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Atreidez het volgende:
Hij zal wel een chicane hebben afgesneden
Hamilton op een STOP.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:27 schreef sanger het volgende:
Gele vlag nu
En ik dacht op de één of andere manier al dat die gele vlag iets Yamamoto te maken had. Blijkt het nog te kloppen ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lewis Hamilton was third fastest in his McLaren but ended the session spinning off when he got into a tangle behind the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.
![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
the very slow Spyker of Sakon Yamamoto.
![]()
Die kreeg als bijnaam de glijdende spykerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Die titel kreeg zelfs Winkelhock niet
Spyker zal mij een worst wezen, maar het zou inderdaad leuk zijn als Renault weer eens mee kan doen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 07:24 schreef Bernard0s het volgende:
Ben benieuwd wie vanmiddag de pole gaat pakken. Ik hoop op Massa/Raikkonen maar vrees die hond van een Alonso. Ben ook benieuwd of Renault mee kan blijven doen in de top, zoals gisteren, vast niet denk ik. Misschien dat Sutil stiekem een keer een STR kan verslaan, voor de rest ziet het er niet best uit voor Spyker.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, en erg mooie OP weer, West![]()
ROFLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:14 schreef sanger het volgende:
Hij wordt nu echt effe om zijn oren gereden door Sutil
Valt me wel op dat zowel Sutil als Yamamoto nu veel rijden, terwijl dat in de Albers tijd anders was.
Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Zou zijn achterstand van - nu - ruim 4,5 secs op Sutil nou komen omdat hij nog niet gewend is aan die rammelbak? Of ontbreekt een stukje zelfvertrouwen?
Ow ja.. Nog niet wakker,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:24 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die achterstand is op Kimi hoor. Zo slecht is Yamamoto nou ook weer niet.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:07 schreef Bernard0s het volgende:
Williams en Toyota verrassend goed!
Yamamoto komt langzamerhand in z'n ritme, dat is een goede zaak. 3.8 op de kop is geen schande in een Spyker die veel tekortkomt op circuits als de Hungaroring.
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck..is de kwalificatie nu alweer om 14u? Ik dacht de kwali altijd om 13u was en bij uitzondering om 14u.
Het is om 14.00 uur. De uitzending op RTL begint al om 13.30 uurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
JAMAAR HOE LAAT IS HET DAN VANDAAG?!?!?!?!?![]()
Zie editquote:
Dan ga ik even schijten en eten en daarna ook met mn kloten in de zon liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dan ga ik mijn handdoek pakken en met mn luie ballen naar het strand!
De rest mss nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef vosss het volgende:
Ik zit toch allang voor de TV Sally
Niks te zien overigens aan Olav dattie op zn bek geslagen is. Ik had minstens eenblauw oog verwacht of iets
hoeveel moeite moet je daar voor doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico ... omdat hij Yamamoto ophield?
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:24 schreef -Hans- het volgende:
omg.. gaan ze Fisico misschien bestraffen omdat hij Yamamoto ophield? Zal wel loslopen, zoals Olav al aangaf.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef ElmarO het volgende:
Hoe kan je überhaupt een Spyker ophouden? Overigens is Honda wel heel treurig.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:26 schreef Bluurgh het volgende:
hoeveel moeite moet je daar voor doen
Even helpen duwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:32 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha weer problemen voor Massa !
HUH!? de bak valt stil
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:38 schreef -Hans- het volgende:
Wat een n00bs bij Ferrari, prachtig!Dag Massa
![]()
Gaat gewoon pole worden voor McLaren
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Daar heb ik wel eens een topic over geopend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:43 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom, in godsnaam, al die reclame over vrouwenproducten? Shampoo's, cremes en ga zo maar door.
Alsof je tijdens Life & Cooking gaat adverteren voor de Playboy...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:44 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Begrijp ik inderdaad ook geen hol van =_=
Ik hoop het echtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |