'hun' zoals je dat in mooi nederlands zegt, is dus de nederlandse belasting betaler. Ik zie niet het voordeel ervan dat je 'hun' 50 euro uit de zak klopt met onzinnige bezwaarschriften.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:52 schreef Hydrogeny het volgende:
[knip]
Wel aanvechten dus, totdat hun gaan zeuren en het willen laten voorkomen... Tegen die tijd heb je hun die 50 euro al lang weer aan verlies aangedaan.
[knip]
appels en peren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef The_End het volgende:
[..]
'hun' zoals je dat in mooi nederlands zegt, is dus de nederlandse belasting betaler. Ik zie niet het voordeel ervan dat je 'hun' 50 euro uit de zak klopt met onzinnige bezwaarschriften.
Argumenten als 'ik moet anders omrijden via 5 verkeerslichten' zijn nou ook niet echt geweldige argumenten om je bezwaar kracht bij te zetten. Het is ook nogal logisch dat als jij een ontheffing hebt voor een bepaalde weg, dat je je dan nog steeds aan de verkeersregels moet houden. Of mag jij op die weg ook 100 rijden?
JIJ vind het niet duidelijk, elke andere poster in dit topic vindt van wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
appels en peren.
Hetzelfde probeer ik hier door aan te geven dat het allemaal niet duidelijk is.
Kijk hier heb ik wat aan... Niet van die kudde schapen die roepen dat het niet mag omdat er toevallig zon bordje staatquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef The_End het volgende:
Ik heb even gezocht en ik vond idd op de volgende site een voorbeeld van een ontheffing waar blijkbaar wel tegen de rijrichting ingereden mag worden:
(Let op: als je de site opent, dan probeert ie meteen de pagina te printen)
http://www.twenterand.nl/(...)heffing?opendocument
Je zou dus even moeten opzoeken onder welke voorwaarden jou ontheffing precies is afgegeven.
Als je het zo zegt lijk je inderdaad een goed punt te hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:08 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Ik heb een ontheffing voor het inrijverbod. Kan dus ook gelden voor het inrijverbod vanaf de andere kant (dat is inmiddels OOK een inrijverbod).
Gedraag je nou eens net alsof je volwassen bent, dan krijg je ook volwassen reacties. Wat je nu doet is puur uitlokken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:31 schreef FortunaHome het volgende:
volgens de politieagent (Mavo klant dus) Was het geen inrijverbod maar een geslotenverklaring.
Maar goed we laten het wel toetsen door de OvJ en desnoods de kantonrechter
Kom maar weer op met die klachten over mij
Die link die ik net postte heeft het nou juist wel over eenrichtingswegen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:41 schreef STING het volgende:
Je moet twee dingen uit elkaar houden:
- eenrichtingsweg (-)
- weg afgesloten, alleen toegang voor ontheffingshouders
De ontheffing geldt alleen voor het feit dat de weg afgesloten is, niet voor andere verkeersregels.
Naar mijn mening zinloos om dit aan te vechten.
Klinkt m.i. ook meer als een geval, dat het om je trots gaat
Interesting!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:50 schreef The_End het volgende:
[..]
Die link die ik net postte heeft het nou juist wel over eenrichtingswegen...
Ja, sorry meneer, u heeft een speciale ontheffing, die niet geldt als een algemene inrij-ontheffingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:56 schreef FortunaHome het volgende:
Juist... en als ik nou al deze gegevens verzamel blijkt dat er dus te veel onduidelijkheid bestaat en dat mijn boete dient te worden vernietigd
Dat hoeft helemaal nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:56 schreef FortunaHome het volgende:
Juist... en als ik nou al deze gegevens verzamel blijkt dat er dus te veel onduidelijkheid bestaat en dat mijn boete dient te worden vernietigd
Nee, dat is niet nodig. Er zijn genoeg voorbeelden waar dat niet het geval is. (Zoals bijvoorbeeld bij mij in de straatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:40 schreef Fe2O3 het volgende:
Dan had er onder het C2 bord een behoudens bord gehangen
Da's een understatement.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:31 schreef FortunaHome het volgende:
volgens de politieagent (Mavo klant dus)
Juridische onderbouwingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:15 schreef FortunaHome het volgende:
Ben namelijk ook op zoek naar serieuze adviezen
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:29 schreef FortunaHome het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aiaiai wat heb ik een mooi beroepschrift gemaakt:
Dikke neus naar politie en justitie![]()
Goh, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:29 schreef FortunaHome het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aiaiai wat heb ik een mooi beroepschrift gemaakt:
[ afbeelding ]
Dikke neus naar politie en justitie![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |