abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52041544
Hier weer verder

Vorige Topic:
Fok! Dieetclub Deel 183

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We gaan regelmatig met elkaar iets leuks doen en iedereen die houdt van gezelligheid is van harte welkom. De meetings die momenteel gepland worden zijn een 5-jaarsmeeting op de Veluwe waar we een GPS-wandeltocht gaan doen, een barbecuemeeting in Duitsland, een Eftelingmeeting, een buikdansmeeting, een saunameeting en ook nog een weekendje weg met z'n allen. Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 02-08-2007 12:19:50 ]
pi_52041646
Ja, hier weer verder, en iets minder snel dan de vorige graag..

Ik ga zo maar ff een paar boterhammetjes smeren..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52041663
Ik kom bijna nooit op de markt, misschien maar weer eens tijd voor gaan maken dan. Ben ook gek op frambozen en bosbessen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:17:47 #4
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52041722
De markt, lekker veel groente en fruit voor een fractie van datgene wat je er in de winkel voor betaald...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52041743
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
pi_52041748
Hier heb je elke donderdag markt. Dan staat er zowaar een kaasboer, en meer niet
Maar in de stad, 5km verderop, heb je elke vrijdag markt, en hier ga ik regelmatig met mijn moeder heen
pi_52041752
De grote markt is hier op woensdag en zaterdag. Misschien zaterdag even gaan dan

Ik heb helemaal geen zin in boterhammen vandaag... maar er is ook niks anders in huis, dus ik zal wel moeten
pi_52041772
Ik vind de markt echt leuk! Voordat ik ga, pin ik 20 euro ofzo, en dan zeg ik tegen mezelf dat ik alles mag kopen wat ik wil en waar ik zin in heb. Normaalgesproken ben ik streng voor mezelf vwb geld uitgeven, of ik voel me achteraf schuldig, maaar niet op de markt
Kom ik thuis met tassen en tassen vol lekkere groentes, vruchten, kruiden, echt vanalles, en dan heb ik nog geld over ook. En dan lekker zoeken in je tassen: waar heb ik nu zin in? wat eten we vanavond? etc.

Ik ben dol op lekker koken en lekker eten
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:20:09 #9
149959 SQ
snelle trees
pi_52041784
tvp.
disclaimer
pi_52041792
Hier op donderdag altijd markt (naja dorp/stad dat tegen ons aan ligt)
Zaterdag markt bij ons in de vesting(naarden)
pi_52041821
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
De markt is hier altijd op woensdag en zaterdag. Op woensdag werk ik en op zaterdag is het zo druk dat ik er geïrriteerd van raak. Ter compensatie (om me beter te voelen) neem ik dan iets slechts... Vietnamese loempia, puntzak friet met een klodder mayo, etc. Werkt dus voor geen meter. Ben beter af in de Albert Heijn (waar de bakjes fruit wel ietsjes duurder zijn, maar mijn weegschaal niet direct in de stress schiet). Ben al jaren niet op de markt geweest.
Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
pi_52041887
in Groningen op dinsdag, vrijdag en zaterdag...

morgen ga ik dus maar weer even heen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:24:55 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_52041907
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel leuk! Haagse mart is heel kleurrijk en multiculti en ik vind het wel iets gezelligs hebben, die drukte. Zeker als het mooi weer is en ik veel tijd heb.
De haagse markt!

Daar heb ik mijn marktaversie vandaan
disclaimer
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:24:57 #14
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52041908
hier (Rdam) is altijd op dinsdag en zaterdag markt op de Blaak. ik werk er vlakbij en ben er in mijn pauze ook wel eens te vinden, ze hebben vaak dingen voor redelijke prijzen die je wel binnen een dag moet wegwerken, maar daar is niets mis mee

goedkoop wil ik het niet noemen, ik ging altijd in Portugal naar de markt, waar je een tros bananen voor 30 cent hebt ongeveer.
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52041941
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:28:32 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_52041981
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef blue_funk het volgende:

[..]

Ik ben een ander type. Kan niet zo goed tegen een grote massa mensen. Zeker niet als ze te dicht om me heen komen staan (en dan ook nog eens bijzonder onfris ruiken) en als ze niet doorlopen en daarmee mijn doorgang blokkeren. Tja... Als je me opgefokt wil hebben, moet je me naar de markt sturen op zaterdag. Nu woon ik in Alphen en daar is het wel erg klein in vergelijking met de grote steden zoals Amsterdam/ Den Haag. Misschien dat het daar wat beter zou gaan, maar om nou helemaal naar Amsterdam te rijden voor een bakje fruit... hmz
Ik kan me hier helemaal in vinden.

Mensenmassa's
disclaimer
pi_52042010
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

De haagse markt!

Daar heb ik mijn marktaversie vandaan
Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
pi_52042013
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:18 schreef blue_funk het volgende:
Hier is het op dinsdag en zaterdag, maar de zaterdagmarkt ga ik ook liever niet heen, mij te druk. Ik kan dinsdag wel gaan voor ik naar stage moet.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:30:10 #19
80966 Ryoga
Mada mada dane
pi_52042022
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik kan me hier helemaal in vinden.

Mensenmassa's
kvind dat juist wel wat hebben, maar alleen als ik geen haast heb. Dan is de markt echt geen loopoptie. Maar om zoveel mensen te zien die zo verschillend zijn, dat vind ik dan weer schitterend.
I was here
here I was
was I here?
Yes, I was
pi_52042035
Pfff moet nu echt in actie komen... ben zo traag en lui als maar kan vandaag!

Moet nog stofzuigen en de honden uitlaten en dan nog lunchen
Moet beetje tempo maken als ik nog naar de markt wil en naar de overburen om op kraamvisite te gaan!
Grrr loopt niet echt op rolletjes nog vandaag haha
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:31:09 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_52042049
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Je moet het misschien een beetje willen zien hoor.
Was laatst op de markt toen het regende. Zo'n ongelooflijk dikke Surinaamse mama klapt haar immense paraplu uit, ziet daarbij een klein mager oud Marokkaans meneertje over het hoofd, dat van pure schrik bijna omvalt in de plas. Consternatie alom, zegt die dame tegen hem: (insert Suri/Haags accent) 'Eej maar ik sag jou tog ook helemaal niet, sgat!'
Van dat soort dingen word ik altijd uitermate vrolijk. En dat gebeurt dus echt alleen op de markt
Ja klopt, daar heb je gelijk in.

Misschien ligt het aan het feit dat ik in die tijd uitermate depressief was en erg slecht in mijn vel zat
disclaimer
pi_52042153
Ik ben ook erg lui vandaag.

En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..

Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:36:59 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_52042211
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben ook erg lui vandaag.

En ik heb ook nog zo'n zak tomatensoep in huis, maar dat is een romige soep die vrij veel caloriën bevat..

Maar daar heb ik natuurlijk wel weer zin in nu
Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.

(ik ben erg into de soepjes momenteel )
disclaimer
pi_52042274
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:36 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Meestal valt dat nog wel mee toch, de meeste roomsoepen hebben niet meer dan 50 kcal per 100 ml.

(ik ben erg into de soepjes momenteel )
Is dat soepdieet dat verhaal met koolsoep? En zo ja, kuch, niet om heel onbeschoft te zijn, maar krijg je daar niet onwijze gasvorming van?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:40:14 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_52042293
weer een halve kilo kwijt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: