Oh mwoa, zoeen dertien in een dozijn blondjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:57 schreef Ynske het volgende:
Tjah euhm.... go on
btw fles
hoe vind je haar dan?
[afbeelding]
zelfs daar kan ik niet aan voldoenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mwoa, zoeen dertien in een dozijn blondjeDoe me dan Fatima Moreira de Melo maar
Zij kunnen sushi maken, zie madagascar filmquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Kan je daar sushi van maken dan?
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zij kunnen sushi maken, zie madagascar film
Heiden!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet gezien
Mooier?quote:
Doe mij ook zo'n bril!quote:
Kennismaken met de buurman?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben huishoudelijk bezig.
Kom hier ook eens helpen dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben huishoudelijk bezig.
Die is werken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Pheno het volgende:
Kennismaken met de buurman?
De verleiding is groot. Erg groot. Maar ik moet helaas nee zeggen.quote:
Hè jammerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De verleiding is groot. Erg groot. Maar ik moet helaas nee zeggen.
Volgende keer beterquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iemand wat leuks aan het doen?
Denk niemand hier.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs daar kan ik niet aan voldoen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik had toch naar de seh moeten gaan. Nu moet ik alsnog van de huisarts
Sukkelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat dit technisch-biologisch gezien een beetje lastig gaat wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:56 schreef Sjowhan het volgende:
Zelfgebakken pannenkoeken van mijn mams
goed manquote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
Ik niet hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is goed, maar dan zijn we wel dronken
Wat hebben ze onderzocht dan? Allergieën? Bloedsuiker?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Niets bijzonders gevonden, maar krijg nog wel meer onderzoeken.
Jezusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Controle op een longembolie en eventuele hartproblemen
Jeez Marc. Kijk je wel uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Controle op een longembolie en eventuele hartproblemen
I dunno!quote:
Oh, praat me niet van longonderzoeken, ik heb ze allemaal gehadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Niets bijzonders gevonden, maar krijg nog wel meer onderzoeken.
Het kjiken hebben die artsen voor me gedaanquote:
Fijn zijn die hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, praat me niet van longonderzoeken, ik heb ze allemaal gehad
Ja nouja, je weet wel wat ik bedoel. Denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
Het kjiken hebben die artsen voor me gedaan
O zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
I dunno!. Had ik het niet al gewoon es ergens gezegd?
Hyperventilatie als topper, gevolgd door de histaminetest.quote:
Ik kom iig, fles, kuukske en jdude ook, speedy ook geloof ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
Waneer is die meet en waar en zo? En wie komt? of staat er straks een pinguin alleen en verlaten op Utrecht CS?
Snap hetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja, je weet wel wat ik bedoel. Denk ik.
Vrijdag 10 aug, vanaf wat? 20.00? of al eerder?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:51 schreef Pheno het volgende:
Waneer is die meet en waar en zo? En wie komt? of staat er straks een pinguin alleen en verlaten op Utrecht CS?
JD en ik zijn misschien al aan de vroege kant, omdat we anders zo verdomd snel weer weg moetenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kom iig, fles, kuukske en jdude ook, speedy ook geloof ik
en het waar en hoe laat is nog open
Wij lopen wel naar Stairwayquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag 10 sept, vanaf wat? 20.00? of al eerder?
In Stairway to Heaven, standaard fok-meetkroeg. Maar ik wil ook wel met een paramedic bouwhelm op Utrecht CS gaan staan om mensen op te pikken hoor
zal ik voor jullie om 18.00 met een witte paramedic bouwhelm op Ut gaan staan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
JD en ik zijn misschien al aan de vroege kant, omdat we anders zo verdomd snel weer weg moeten.
ja. En ja. Dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:56 schreef Kuukske het volgende:
. Is het trouwens September? Het was toch Augustus?
Whahaha ja is goed. Mja we moeten nog ff kijken hoelaat we er zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
zal ik voor jullie om 18.00 met een witte paramedic bouwhelm op Ut gaan staan?
Mariaplaats 11, hooguit 10 minuten lopen vanaf CSquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:57 schreef Pheno het volgende:
Uh, where the fuck is the stairway?
Ik ga verkleed als mens, een verwarde pinguin op CS zou opvallenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:01 schreef Kuukske het volgende:
Tof Ph.
Oh dan gaan we toch ergens anders heen? Ik weet niet waarheen, want dat is het enige wat ik ken in Utrecht behalve Tivoli.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.stairway.nl/home
Al denkt Marc nog steeds dat het best weleens ergens anders zou kunnen zijn
en stiekem is dat ook zo, als de Stairway fuckingstampvol zit bijvoorbeeld![]()
Waar denk ik dat het gaat zijn danquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.stairway.nl/home
Al denkt Marc nog steeds dat het best weleens ergens anders zou kunnen zijn
en stiekem is dat ook zo, als de Stairway fuckingstampvol zit bijvoorbeeld![]()
Sta niet raar te kijken als ik je PéHá noemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:05 schreef Pheno het volgende:
Ik ga verkleed als mens, een verwarde pinguin op CS zou opvallen
Ik ben het gewend. Dat doet mijn vrouw soms ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sta niet raar te kijken als ik je PéHá noem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |