Opent daar precies dezelfde topics als hierquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je eens naar bigsoccer.com gaan en zoeken onder de naam Paul_NL
Ik dacht altijd dat DAM een act was, maar hij is echt zo![]()
Aangepast.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zwitserland - Nederland #4
Tegelijk geopend gisteravond, maar het andere topic is nu al volgepost. Deze kan nu het best veranderd worden in deel 4.
En stelt dezelfde wedervragen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Opent daar precies dezelfde topics als hier![]()
![]()
![]()
quote:You can´t name me 15 players who are EPL, PD or Serie A level.
That number has never been that low
I second thatquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het zou een hoop ergernis wegnemen in ieder geval.
Ik kwam ook al een paar identieke post tegen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
En stelt dezelfde wedervragen.
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgens mij gaan de echt grote clubs vanaf nu gewoon spelers jonger kopen. Dan hoeven ze geen 18 miljoen voor Babel, 13 voor Drenthe en 23 voor Sneijder te betalen.
quote:Re: Summer Transfer Mania
The big teams are going to buy the young Dutch players.
I dont expect another season of 18,23 and 13 million
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wtf is dit nou voor junkie gelul. Wordt het hier ook al weggehaald
quote:
Ik gaf je nog wel een hintquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is dit al het FB topic tegenwoordig?![]()
Don't do drugs!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou is mn post weer weg, laat ook maar.
Wat is ermee? Je meldt dat het offtopic is?quote:
Welke post? Waar? Wees eens duidelijk, want ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou is mn post weer weg, laat ook maar.
Die is van Dylan Dogquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat is ermee? Je meldt dat het offtopic is?
De opmerking van Digger dat Luque definitief naar Ajax is, is geen offtopic ( is antwoord op vraag in de TT).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |