Zolang je er maar niet overheen pist en het sate is vind ik alles bestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:44 schreef B_BOY het volgende:
[..]
omdat ik overdag niets te doen heb
ik begin pas weer om vier uur he, en dan heb ik wel veel te doen
ik kan ook gewoon sate maken van kalkoen das stukken lekkerder
weet je het zeker ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet overheen pist en het sate is vind ik alles best
Nee ik ben er nog. Gaan zometeen pizza eten op kantoor dus dan blijf ik nog wel even hangenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
ik dacht dat iedereen al gevlucht was
Nee joh ben jij gekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dan vreetzak, en dan om 1800 uur een prakkie zeker ?
Dan heb ik echt wel genoeg op hoor ! dan ga ik echt niet prakje van mama nog etenquote:
Haha nee zelfs dat nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
ok dus het wordt een zak chips on 1900 uur
Bier gaat er altijd wel in, het is alleen jammer dat ik morgen weer om 6.45 mn bed uit moetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
bier dan maar ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef WhiteLightning het volgende:
man das toch niet zo laat , dan kan je makkelijk tot middernacht zuipen
ja das altijd supergezellig ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Maar we hebben hier ook bier in de ijstkast. Jammer dat de rest van het bedrijf ook nog aanwezig is. Vaak zitten mijn baas en ik en nog een collega op vrijdagmiddag nog ffies aan het bier hier
Vertel, ik wil het hele verhaal horenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja das altijd supergezellig ja.
1 tip , ga niet kaarten dan. er ontstaan altijd onenigheden dan.
Ik hoor het al, daar heb je ervaring meequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nou sommige mensen kunnen gewoon niet tegen drank. en tja worden dan achterdochtig dat mensen vals gaan spelen enzo. erg vervelend dus.
Nee dat is niet eens bij me opgekomenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
helaas wel. gelijk voor je het denkt,ik kan wel tegen drank hoor. of laat ik het zo zeggen, ik val mensen niet lastig
Kuno kon de zon niet meer tegenhoudenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:41 schreef WhiteLightning het volgende:
hey de zon gaat schijnen. Kuno bedankt
Ja het regent zonnestralenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef WhiteLightning het volgende:
nou mooi toch. blijkbaar kon ie dat wel trouwens, want het is alweer grijs buiten bah.
En daar kom je nu pas achterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Fugie het volgende:
stelletje spemmers zijn jullie !!!!!
Spammen ? Wat is dat ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:57 schreef Fugie het volgende:
stelletje spemmers zijn jullie !!!!!
Nah, collega zit blij te doen met zijn telefoon, dus er wordt nu een hardcore-podcastje gedraaid; op zich best vol te houden dus...quote:
Waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:26 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Half dagjeen dan mag ik ook op vakantie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |