huuuuuh????????????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef Darklight het volgende:
Het pesten mag dus weer?
Is dat de boodschap van plasma?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef neehe het volgende:
Huub mag er niet over praten dat het eigenlijk exit Dennix is.
als dat waar is geef ik een feest vanavondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop,en zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat DeNiks vandaag zijn
laatste dag in de villa aan het uitzitten is ......
Komop redactie, toon eens ballen en exit met die loser.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Oma1 het volgende:
als dat waar is geef ik een feest vanavond![]()
![]()
Maar ze gaat de BH van Dennix toch niet uittrekken ........quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Maria44 het volgende:
Morning!
Waarom gaat Lieke mensen mobiliseren? Is ze 6-2 al vergeten, nu ze 4-1 wil gaan doen? of is dit juist leuk![]()
Heeft weinig met ballen te maken , ik geloof niet dat ze zomaar dennixje op straat zetten , wel heel gauw en dan nog een vervanger maar dan wel voor grote redenen en als vele tegen dennixje zijn denk ik. Van mij mogen ze nog heel de week terror op dennixj , en dan pas gaan , dat is toch veel leuker?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop redactie, toon eens ballen en exit met die loser.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef riri het volgende:
Bewijs jezelf maar eens.....
als je al niet tegen een meisje op kunt,wat doe je dan in dat huis is de vraag
jah das echt een (niet) pretty face die echt niks kan...strax in de buitenwereld moet die meisjes van 16 neuken want een volwassen vrouw kotst hem zo uit...hij valt voor mij onder de catagorie k. losers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:56 schreef neehe het volgende:
Het lijkt wel of Dennix WEG WIL !!
Gisteren en vandaag met eten gooien, en afpakken.
Hij trekt het nu al niet meer.
Vandaag denk ik Exit Dennix de nergens niksnuttig voor.![]()
lukt haar nooit...duurt veel te lang....zowiezo...dat iedereen hier nog in de illusie is dat het concept door blijft gaan..zodra het op rtl is...stopt het snel...die 2 jaar gaan ze niet halen daar zet ik 250 euro op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Wat is Lieke toch sterk he.
Van mij mag Lieke het spel winnen.
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Nou ik zou echt geen garnalen eten als Lieke het voor je gemaakt heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft een goed punt. Eten stelen als een rat en dan breng je hem eten, dan is het nog niet goed. Hij laat zich echt kennen en hij heeft ook geen enkele zelfspot of relativeringsvermogen.
Lieke heeft daar verder nooit een probleem mee gehad, alleen het voorval van de bewuste zondag ging haar ook tever.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Maria44 het volgende:
Morning!
Waarom gaat Lieke mensen mobiliseren? Is ze 6-2 al vergeten, nu ze 4-1 wil gaan doen? of is dit juist leuk![]()
Hoezo sterk? Ze kwam in een gespreid bedje met alle steun van Huub. Dit in tegenstelling tot Huub die 3 weken (ong) genegeerd werd door de groep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Budget bewakingquote:
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieus![]()
Hij was gisteren nog zo stoer aan het verkondigen dat zij echt wel voor hem ging koken. Dan moest ze eens opletten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou ik zou echt geen garnalen eten als Lieke het voor je gemaakt heeft.
Eentje die niet goed is en je kan lachen.Dus daar kan ik nog wel in komen.
Maar dat gooien slaat weer nergens op. Een echt Nix actie.![]()
Juist niet , waarom denk je dat ze hem zo'n doel geven van vele maanden? Het is juist mooi voor sommige om te zien hoe in persoon 50 kg afvalt , bij fokkers doet het weinig maar er zijn ook andere mensen die dat wel mooi vinden om te zien. Jaap heeft ook nog steeds humor dus van mij mag hij blijven , en ik gok van de redactie ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef neehe het volgende:
Als Jaap zo doorgaat, is hij de volgende die eruit gaat.
Hij wil geen terror meer, hij blijft nu emo Jaap.
Daar zit niemand op te wachten, Jaap achter de pc, is SaaieJaap.
Ik denk dat het met kerst of nieuwjaarsdag afgelopen is met de kooi, en of ik dat jammer vindt weet ik eigenlijk nog niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
lukt haar nooit...duurt veel te lang....zowiezo...dat iedereen hier nog in de illusie is dat het concept door blijft gaan..zodra het op rtl is...stopt het snel...die 2 jaar gaan ze niet halen daar zet ik 250 euro op.
misschien kan je je vriendje in dat huis influisteren hoe ie zich moet verweren tegen een meisje....heb je vast een 100% idee voor....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Lieke op een hinderlijk assertieve zogenaamd grappige manier bezig.
Dan kijk ik wel naar The Big Diet show.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Juist niet , waarom denk je dat ze hem zo'n doel geven van vele maanden? Het is juist mooi voor sommige om te zien hoe in persoon 50 kg afvalt , bij fokkers doet het weinig maar er zijn ook andere mensen die dat wel mooi vinden om te zien. Jaap heeft ook nog steeds humor dus van mij mag hij blijven , en ik gok van de redactie ook.
Ik denk eerder 2 maanden als 2 jaar....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:25 schreef Darklight het volgende:
2jaar echt niet
Ik denk dat het kerst niet eens haalt
Ze huilde omdat ze veel te ver waren gegaan, en ze onder de blauwe plekken zat, het was pure haat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hoezo sterk? Ze kwam in een gespreid bedje met alle steun van Huub. Dit in tegenstelling tot Huub die 3 weken (ong) genegeerd werd door de groep.
Nee, zo sterk is ze niet, ze kookt, wast en ruimt op in de hoop op steun want ze zat wel degelijk te janken toen ze geisoleerd werd door de groep, itt tot Huub die het positief bleef bekijken.
Wat is ze irritant, he? Ik zou haar ook met plezier de strot dichtknijpen, maar dat rijmde niet....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan NIET tegen de stem van Lieke![]()
Ze heeft er vaak over geklaagd tegen Huub. Ze vond het vreselijk dat ze met niemand kon praten in de villa, ze miste een vriendin. Ze vond de overige bewoners tuig en daarmee wilde ze liever niet geassocieerd worden daarom blokkeerde ze en was ze zichzelf niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke heeft daar verder nooit een probleem mee gehad, alleen het voorval van de bewuste zondag ging haar ook tever.
En het is nog steeds 1 tegen 1 volgens mij.
Die regels waren er altijd eigenlijk al...het zijn de mensen waar de regels op aangepast zijn. Met andere woorden dit is een zeer gemanipuleerd spel. Dat natasia er uit is is een godswonder...wel zeer terecht. Als ik John was had ik iedereen behalve Japio Huub Lieke er uit getyfd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef neehe het volgende:
[..]
Ik denk dat het met kerst of nieuwjaarsdag afgelopen is met de kooi, en of ik dat jammer vindt weet ik eigenlijk nog niet.
Het wordt een saaie boel daar heb ik het idee, steeds meer regels.
Ze zegt nu letterlijk:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is haar stem irritant...we maken haar stembanden van kant....zo rijmend genoeg.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef demins het volgende:
[..]
Wat is ze irritant, he? Ik zou haar ook met plezier de strot dichtknijpen, maar dat rijmde niet....![]()
Ik heb het één keer gehoord.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze heeft er vaak over geklaagd tegen Huub
Nee, omdat ze blokkeerde en zich niet kon uiten. Ze wilde activiteiten want daardoor zou het over gaan. Ze heeft wel vaker geklaagd over dat ze geen anderen in de villa had om mee te praten dan alleen Huub. Waarom zou ze dat doen dan als ze er toch niet mee zit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef neehe het volgende:
[..]
Ze huilde omdat ze veel te ver waren gegaan, en ze onder de blauwe plekken zat, het was pure haat.
Als ze dat allemaal zouden doen wel ja , maar een persoon kan toch geen kwaad ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan kijk ik wel naar The Big Diet show.
Ik vind er niets boeiends aan eerlijk gezegd.
Gooien met schoonmaakdoekjes is blijkbaar niet verboden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix krijgt weinig kans om uit te slapen. Lieke reikt Glorix-doekjes aan, zodat hij kan schoonmaken.
[afbeelding]
Volgens mij weten de anderen al dat Dennix eruit gaat, daarom ging Naad gisteren met Lieke praten, en ze gaf Nix ook geen eten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze heeft er vaak over geklaagd tegen Huub. Ze vond het vreselijk dat ze met niemand kon praten in de villa, ze miste een vriendin. Ze vond de overige bewoners tuig en daarmee wilde ze liever niet geassocieerd worden daarom blokkeerde ze en was ze zichzelf niet.
Ik ook niet meer. Mijn streams zijn gisteren gestoptquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef kleinzusje het volgende:
live verslag graag
Ik kan niet luisteren![]()
Zat die in een kast of zo???quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:30 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke haalt de zus van Dennis erbij.
Die zus met anorexia.
Lijkt me logisch...in de derde wereld wachten ze niet op een schoonmaakdoekie maar een hap vreten..dus jah...respect naar voedsel lijkt me...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gooien met schoonmaakdoekjes is blijkbaar niet verboden.
Dit in tegenstelling tot het gooien met voedsel.
Dat klopt. Textiel gooien mag ...... Zouden de regels ook voorzien in eetbare slipjes ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gooien met schoonmaakdoekjes is blijkbaar niet verboden.
Dit in tegenstelling tot het gooien met voedsel.
nee wat zelfmoord pogingen ofzo....lekker belangrijk...is geen speelster....dennix eigenlijk ook niet dus...fuck them..quote:
bel de plaatselijke psycholoog...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieus, en anders morgen.... !quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:32 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Lijkt me logisch...in de derde wereld wachten ze niet op een schoonmaakdoekie maar een hap vreten..dus jah...respect naar voedsel lijkt me...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:31 schreef demins het volgende:
Wat is die Dennis dom!!! Zelfs voor een voetballer...
Heb telefoonangstquote:
Ja dat doet ie echt he? Het is zo'n triest figuur!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:31 schreef noekje het volgende:
Wat ook zo grappig is met Dennis, is dat hij op het moment dat iemand wegloopt altijd,' ja oprotten, wegwezen etc' roept. Als die dat nou eens zegt als diegene nog voor hem staat maar nee...
Hij is het echt net niet!
Met die garnalen is opzich niks mis...als je ze maar goed klaar maakt. Lieke zou natuurlijk bij het bereiden perongelijk/express even iets niet goed kunnen doen. En dan zit vervolgens Nix 3 dagen op de plee met spetterpoep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoezo zijn die garnalen niet goed? Ze eten daar te pas en te onpas garnalen.
Daar is het "Uit Bed" bericht al ......quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Lobasca het volgende:
Over 20 minuten mag nix zich niet meer onder het dekbed verschuilen.
Deborah heeft gisteren toegezegd dat er een zandbak komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja dat doet ie echt he? Het is zo'n triest figuur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |