huuuuuh????????????quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef Darklight het volgende:
Het pesten mag dus weer?
Is dat de boodschap van plasma?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef neehe het volgende:
Huub mag er niet over praten dat het eigenlijk exit Dennix is.
als dat waar is geef ik een feest vanavondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoop,en zoals het er nu naar uitziet, denk ik dat DeNiks vandaag zijn
laatste dag in de villa aan het uitzitten is ......
Komop redactie, toon eens ballen en exit met die loser.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Oma1 het volgende:
als dat waar is geef ik een feest vanavond![]()
![]()
Maar ze gaat de BH van Dennix toch niet uittrekken ........quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Maria44 het volgende:
Morning!
Waarom gaat Lieke mensen mobiliseren? Is ze 6-2 al vergeten, nu ze 4-1 wil gaan doen? of is dit juist leuk![]()
Heeft weinig met ballen te maken , ik geloof niet dat ze zomaar dennixje op straat zetten , wel heel gauw en dan nog een vervanger maar dan wel voor grote redenen en als vele tegen dennixje zijn denk ik. Van mij mogen ze nog heel de week terror op dennixj , en dan pas gaan , dat is toch veel leuker?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Komop redactie, toon eens ballen en exit met die loser.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:07 schreef riri het volgende:
Bewijs jezelf maar eens.....
als je al niet tegen een meisje op kunt,wat doe je dan in dat huis is de vraag
jah das echt een (niet) pretty face die echt niks kan...strax in de buitenwereld moet die meisjes van 16 neuken want een volwassen vrouw kotst hem zo uit...hij valt voor mij onder de catagorie k. losers.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:56 schreef neehe het volgende:
Het lijkt wel of Dennix WEG WIL !!
Gisteren en vandaag met eten gooien, en afpakken.
Hij trekt het nu al niet meer.
Vandaag denk ik Exit Dennix de nergens niksnuttig voor.![]()
lukt haar nooit...duurt veel te lang....zowiezo...dat iedereen hier nog in de illusie is dat het concept door blijft gaan..zodra het op rtl is...stopt het snel...die 2 jaar gaan ze niet halen daar zet ik 250 euro op.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Wat is Lieke toch sterk he.
Van mij mag Lieke het spel winnen.
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Nou ik zou echt geen garnalen eten als Lieke het voor je gemaakt heeft.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
Lieke heeft een goed punt. Eten stelen als een rat en dan breng je hem eten, dan is het nog niet goed. Hij laat zich echt kennen en hij heeft ook geen enkele zelfspot of relativeringsvermogen.
Lieke heeft daar verder nooit een probleem mee gehad, alleen het voorval van de bewuste zondag ging haar ook tever.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:06 schreef Maria44 het volgende:
Morning!
Waarom gaat Lieke mensen mobiliseren? Is ze 6-2 al vergeten, nu ze 4-1 wil gaan doen? of is dit juist leuk![]()
Hoezo sterk? Ze kwam in een gespreid bedje met alle steun van Huub. Dit in tegenstelling tot Huub die 3 weken (ong) genegeerd werd door de groep.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:13 schreef neehe het volgende:
Budget bewakingquote:
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, 100%, zeker weten, serieus![]()
Hij was gisteren nog zo stoer aan het verkondigen dat zij echt wel voor hem ging koken. Dan moest ze eens opletten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou ik zou echt geen garnalen eten als Lieke het voor je gemaakt heeft.
Eentje die niet goed is en je kan lachen.Dus daar kan ik nog wel in komen.
Maar dat gooien slaat weer nergens op. Een echt Nix actie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |