Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:25 schreef Bastard het volgende:
Is de waarheid niet dat er een vreemd patroon ligt?
quote:Uiteraard namen de ontdekkers van Atlantis geen genoegen met deze cryptische uitleg. Er werd een heuse zoektocht gestart naar het onderzeese rijk, maar tot nu toe werd niets gevonden op de bewuste plek.
DAt doet het helemaal niet. Ze vinden wel vaker tekenen van beschavingen die ouder zijn dan ze in eerste instantie dachten, of ouder dan wat we als de oudste beschouwden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:43 schreef BlackLodge het volgende:
Als Atlantis echt bestaan heeft is het inderdaad een oude beschaving, maar dan eentje die misschien wel 10.000 jaar geleden leefde. En dat zet weer de hele geschiedenis op z'n kop.
Google is ook met de bezem de zee in gegaanquote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee.
Er is een patroon zichtbaar. Wat dus niet hoeft te betekenen dat hat er ook werkelijk ligt.
Volgens Google het gevolg van het digitaal overlappen van verscillende foto's.
Dat hoef je niet aan te nemen uiteraard, ze kunnen liegen (al denk ik van niet) ...
Maar:
[..]
Ok.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:45 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nee.
Er is een patroon zichtbaar. Wat dus niet hoeft te betekenen dat hat er ook werkelijk ligt.
Volgens Google het gevolg van het digitaal overlappen van verscillende foto's.
Dat hoef je niet aan te nemen uiteraard, ze kunnen liegen (al denk ik van niet) ...
Maar:
[..]
Je bedoelt de topgeheime militaire basis "The Groom Lake Test Site", niet ver van het Kernwapentestgebied in Nevada waar honderden kernproeven plaatsvonden, alwaar nieuwe geavanceerde militaire vliegtuigen werden ontwikkeld en getest, zoals de SR-71 "Blackbird", de F-117 Nighthawk lichte stealthbommenwerper en de B-2 Stealthbommenwerper ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef BlackLodge het volgende:
Net zoals ze maar heel weinig info over Area 51 vrijgeven. De informatie is niet geschikt voor het gewone volk denk ik.
Op land ? Is ook wel wat grilliger (en valt minder snel op) is 't niet ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef Bastard het volgende:
Ok.
Apart dan dat er geen gekke rimpels op het land voorkomen dan.
quote:Patterns like this can actually be seen over much of the ocean floor in Google Earth.
Bron: http://googleblog.blogspo(...)-it-atlant-isnt.htmlquote:So what is it? The scientific explanation is a bit less exotic, but we think it's still pretty interesting: these marks are what we call "ship tracks." You see, it's actually quite hard to measure the depth of the ocean. Sunlight, lasers, and other electromagnetic radiation can travel less than 100 feet below the surface, yet the typical depth in the ocean is more than two and a half miles. Sound waves are more effective. By measuring the time it takes for sound to travel from a ship to the sea floor and back, you can get an idea of how far away the sea floor is. Since this process — known as echosounding — only maps a strip of the sea floor under the ship, the maps it produces often show the path the ship took, hence the "ship tracks." In this case, the soundings produced by a ship are also about 1% deeper than the data we have in surrounding areas — likely an error — making the tracks stand out more. You can see all of the soundings that produced this particular pattern with this KMZ file.
Er zijn onderzoekers die beweren dat hun vondsten van 250.000 (!) jaar geleden dateren. Van zo'n vrouwelijke onderzoekster kan ik me herinneren dat ze aan de schandpaal is genageld door haar collega's en nu ander werk doet. Verwacht niet dat je hierover veel berichten zal tegenkomen in de media. Überhaupt zijn de media geen goede graadmeter voor 'de waarheid' van wetenschap, die zijn sensatiebelust, niet waarheidbelust.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt doet het helemaal niet. Ze vinden wel vaker tekenen van beschavingen die ouder zijn dan ze in eerste instantie dachten, of ouder dan wat we als de oudste beschouwden.
So what? Daar schrijven ze gewoon nieuwsberichten over, hoor.
Helaas hebben mensen niet altijd een reden nodig om iets te doen of laten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.scientias.nl/b(...)kt-in-kaukasus/17763 deze bijvoorbeeld, leuk toch? Geen enkele reden om zoiets niet bekend te maken.
Het is nogal lang als fantasie afgedaan he, en het nu toegeven zou net zoiets zijn als een religie ontkennen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, als blijkt dat er aliens neerstorten snap ik dat ze dat niet gelijk wereldnieuws maken, maar zoiets als de vindplaats van Atlantis, kom op
de Amerikanen doen er alles aan om de mythe rond area 51 in stand te houden...quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:36 schreef BlackLodge het volgende:
Net zoals ze maar heel weinig info over Area 51 vrijgeven. De informatie is niet geschikt voor het gewone volk denk ik.
Dat zou onder Gwaii Haanas National Park Reserve and Haida Heritage Site moeten staan in de zee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 20:02 schreef SpecialK het volgende:
Wat te denken van dit.
[ afbeelding ]
Niemand opgevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |