Ik denk dat Atlantis erg slim was. Zoals iemand anders zei, nucleare shiit enzo. In de Bijbel worden zoveel dingen beschreven die kunnen vergeleken worden met hoe iemand uit die tijd een nucleare bom zou beschrijven zoals Sodom en Gomorra.
Ik denk dat honderduizenden jaren geleden gebeurt is wat de mens een 2e ( of misschien wel veel vaker ) keer heeft kunnen voorkomen in de Koude Oorlog. De vernietiging van de intelligente mens op Aarde. Je hebt de Noord Pool en Zuid Pool ( magnetisme hè? Niet land.) Overblijfselen van een nucleare oorlog? Ik geloof niet dat magnetisme is onstaan puur vanuit de natuur.
Deze massale vernietiging veranderde de Aarde, de hele atmosfeer, het klimaat, alles verandert. Een IJstijd, anyone? Sommige mensen zullen het overleeft hebben en zullen opnieuw beginnen, een restart. Mutaties? Misschien het vel tussen onze vingers. Waren onze voorouders tijdelijk waterbewoners of mutaties? Onze voeten lijken ook wel redelijk op flippers ( verhouding tenen en voet zelf ).
En al die piramides enzo. Wij onderschatten onszelf. Hoezo kan de mens geen piramides hebben gebouwd? Als je iets graag wilt, bedenk je er wel wat voor. Een een piramide is simpelweg een simpele structuur die hoog kan worden opgebouwd. Daarom piramides verspreidt over de hele wereld. Het was de makkelijkste structuur.
Ik weet niet hoe Plato dan ooit over Atlantis gehoord had kunnen hebben maar wat wel logisch klinkt ( IN MIJN OREN ) is dat Plato hoorde dat het lang geleden gebeurde. Plato kan tijd makkelijk misgeintrepeteerd hebben. Voor hem is 10.000 jaar verschrikkelijk lang.
Maar dit is wat ik denk, ik heb geen feiten.
"Oh man. I have no idea what's going on."