abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52034019
Beste medefokker / klusser

Eindelijke maar toch hebben ik en mijn vriendin een huisje gekregen in de stad Groningen.
Nu wij eindelijk dit huisje hebben gekregen word het tijd voor het grk hote kluswerk, muren worden gestuct e.d.

Eergister een aantal kleurenwaaiers bij de plaatselijke schilderboer opgehaald, omdat het voor ons het eerst huisje is hebben wij nog niet echt veel ervaring met leuke kleurencombinaties, dus nu wouden wij jullie vragen of jullie zo aardig zouden willen zijn om in dit topic wat foto's te posten van jullie kleurencombinaties in jullie huisjes / kamers.

Zelf vinden wij de kleuren rondom het bourgondische waarschijnlijk wel mooi, alleen zijn we daar nog niet zeker van.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen bij ons probleem!!!

Binnekort start ik sowieso een topic over onze verbouwing, dus jullie horen nog meer van ons!!!
( nou ja de woningbouwvereniging gaat het doen, geheel nieuwe keuken, badkamer en nieuwe toilet )
  donderdag 2 augustus 2007 @ 01:04:35 #2
35464 Don_Tom
Leave the gun.Take the cannoli
pi_52034123
teeveepee
Trouwauto nodig?
Nordschleife 2006: 250 laps, 2007: 62,5 laps
BMW M3 Nurburgring project
pi_52034132
Tipje kijk is naar glasvezel"behang" kun je gewoon met water schoon maken, en schilderen in eigen smaak.
Ik zwaai naar dieren.
pi_52034280
Beste Geerd,
We hebben al eerder gekeken naar glasvezelbehang, en hiervan de voor en nadelen op papier laten zetten. Toen kregen wij het aanbod van die vriend dat hij het stucwerk wel wou doen voor ons.....toen was voor ons de keuze snel gemaakt
pi_52034305
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:15 schreef Mark_Boelen het volgende:
Beste Geerd,
We hebben al eerder gekeken naar glasvezelbehang, en hiervan de voor en nadelen op papier laten zetten. Toen kregen wij het aanbod van die vriend dat hij het stucwerk wel wou doen voor ons.....toen was voor ons de keuze snel gemaakt
Ja idd, de prijzen zijn volgens mij ook niet echt mals:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_52034339
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 01:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja idd, de prijzen zijn volgens mij ook niet echt mals:P
Klopt, en het verwerken van het spul moet een pokkeklus zijn.
Het stuccen word naast materiaalkosten geheel gratis gedaan
pi_52036296
Voor goede kleurencombinaties ga je op pad, bijvoorbeeld een oude stadskern of dorpskern in en maak je wat foto's. Daarmee kun je bepalen welke kleuren typisch zijn voor een bepaalde stijl. EN dat zoek je dan weer op in de kleurenwaaier.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:50:55 #8
178940 Orval
.....ik word oud....
pi_52036713
zoek een mooie kleur uit op de kleurenwaaier, en bestel die dan twee of drie tinten lichter. Op zo'n klein waaiertje is het altijd heel moeilijk te zien, maar als je dan ineens een heel groot vlak gaat beschilderen dan lijkt het allemaal ineens veel donkerder.

ik heb dat tenminste altijd zo gedaan, en ik heb er nooit spijt van gehad.
Narcisme, een gezond zelfbeeld!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 08:53:56 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52036742
Het lijkt me een beetje dubbelop om hier nog eens om foto's van interieurs te vragen als daar al een topic voor loopt: *Vintage* Mag ik even binnenkijken #2

Kijk daar (en in het vorige deel) eens rond voor inspiratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')