quote:[00:44] [ Jeroen | Kreta was (Y)]: ik vindt er niets over
[00:44] ret--A--rded.net: ik ook niet :S
[00:44] ret--A--rded.net: maar hoor het nu van meerdere mensen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
de schuld van Babel
2 augustus is het al!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Op BBC zeggen ze wel dat op 1 aug. de Twist is ontstaan![]()
Bron?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:51 schreef pekel het volgende:
Ok ik geloof TS nu serieus dat er iets is.
quote:[00:51] ret--A--rded.net: vicki_pollard: st johns road crosby
tontho: hope majeeps ok
vicki_pollard: liverpool
Als die valt is het idd een aanslag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:58 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
vicky pollard?
[afbeelding]
Eerder op de straat als ze valt, maar vooruit dan.quote:
Ik zeg luister BBC liverpool.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:03 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zeg ook hoax
quote:[01:03] ret--A--rded.net: groot vuur
[01:03] ret--A--rded.net: in een bus
[01:03] ret--A--rded.net: center afgesloten
[01:03] ret--A--rded.net: hoor het net
[01:03] ret--A--rded.net: op bbc liverpool radio
Het is dan ook geen aanslag, maar gewoon een ongeluk blijkbaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Evil_Jur het volgende:
waarom een aanslag om middernacht op een doordeweekse vakantiedag? Makes no sense...
die valt dóór de straat zul je bedoelenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:01 schreef existenz het volgende:
[..]
Eerder op de straat als ze valt, maar vooruit dan.
want?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef pekel het volgende:
edit
Ja lul, wat is er dan kapot.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
die valt dóór de straat zul je bedoelen
Misschien was dit niet het plan maar hadden ze geen zin om door de politie ingerekend te worden. Maar welke Muhammed rijdt er nou met springstof in z'n auto rond als het nog niet nodig is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:06 schreef Evil_Jur het volgende:
waarom een aanslag om middernacht op een doordeweekse vakantiedag? Makes no sense...
Oooh daar komen de complottheorien alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Misschien was dit niet het plan maar hadden ze geen zin om door de politie ingerekend te worden. Maar welke Muhammed rijdt er nou met springstof in z'n auto rond als het nog niet nodig is.
Jewel, we willen sensatiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik ga niet iets roepen wat ik niet 100% zeker weet..
De Juden zitten erachter. Ik zag net familie online komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:08 schreef existenz het volgende:
[..]
Oooh daar komen de complottheorien al![]()
![]()
Teleurgesteld mannen?... doe jezelf een plezier en ga gewoon lekker slapenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:23 schreef JelleS het volgende:
Geen nieuwssite, regionale krant of forum die ook maar iets meldt...
ja best welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:13 schreef alwaysanicegirl het volgende:
[..]
Teleurgesteld mannen?... doe jezelf een plezier en ga gewoon lekker slapen![]()
Wat heb jij het toch zwaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben eigenlijk wel tevreden. Moet morgen vroeg op en anders had ik de hele nacht hier op FOK! moslims moeten bashen en "OMFG!!" typen bij elke nieuw feitje van Sky.
Moslims bashen kan ook zonder een aanslag.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben eigenlijk wel tevreden. Moet morgen vroeg op en anders had ik de hele nacht hier op FOK! moslims moeten bashen en "OMFG!!" typen bij elke nieuw feitje van Sky.
Kom maar naar Rotterdam, daar bashen de moslims de Nederlandersquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:16 schreef -skippybal- het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |