Je mag ook mij een punt gevenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef MadMaster het volgende:
Zal ik mezelf dan maar een punt geven?![]()
The One And Many!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef slaveloos het volgende:
is t boy george ?!
quote:
28 jaar langquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:46 schreef Flitspaal het volgende:
Prinses Beatrix?
Ik denk dat ik met een beetje denkwerk het hele recept uit mijn hoofd zou kunnen uittypenquote:
Nog nooit gemaakt en ik vind het ook niet lekkerquote:Er staat me ook een gerecht bij dat zoiets heet als 'Kuchel met peren' of zo. Dat werd bereidt op een olie-kookpit. Ken jij dat?
Dan ben ik in de war met een ander gerecht. Soms stond bij ons dagen lang een olie-kookpit te stinken, maar ik heb geen idee meer waarvoor dan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef DaviniaHR het volgende:
Kugel maak je in de oven. Is gekookte peren met veel te veel suiker. Soort taart.
Ga weer verder poetsen![]()
Was alles maar zo simpelquote:
Sorry.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Flitspaal -1
Wat zijn 'gremsjeliesj'?
Piep niet zo, heb ik je punt er daadwerkelijk afgehaald?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:42 schreef Flitspaal het volgende:
Sorry.
Ik kan helaas niet constant aanwezig zijn. Maar daar heb jij ook wel eens lst van toch? Als het zo erg is, dan moet dat maar.
Dan lever ik mijn met pijn en moeite vergaarde puntje maar weer in.
Veel plezier er mee. Het is duidelijk wie de Ajax-fan is. (Hij was te makkelijk om te laten liggen).
Niet?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:57 schreef MadMaster het volgende:
MIDI is geen lossless audio-formaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |