Bedankt voor het happenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piep niet zo, heb ik je punt er daadwerkelijk afgehaald?
En die laatste regel: Dat zegt meer over jou dan over mij, vrees ik...
Is was al bezig met mijn post, dus ik voelde me niet verplicht.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die laatste zin van je vorige posting intrekt, krijg je het punt...![]()
Weet je eigenlijk wel wat de gemiddelde Ajax-hooligan met flitspalen doetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:04 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Bedankt voor het happen. Ik had natuurlijk WEL eerst gekeken of het punt er daadwerkelijk vanaf was gehaald.
Persoonlijk vind ik het nogal moeilijk om te eisen dat men er steeds is als je een vraag misschien goed hebt. Soms blijft een vraag gewoon langer openstaan dan je zelf verwacht. Soms word je weggeroepen terwijl je een vraag intikt.
NOFI.
Als ik knieën had, zouden ze knikkenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk wel wat de gemiddelde Ajax-hooligan met flitspalen doet![]()
Met Wenen erbij is dat vierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef slaveloos het volgende:
salzburger land
Oh. Ik ben niet zo'n Oostenrijkkennisquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef SaskiaR het volgende:
dat is kärnten toch?
Dat maakt zevenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Vorarlberg
Ober Österreich
Nieder Österreich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |