3e slag van ieperquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom Yvonne, vertel ons eens wat jij de interessantste gebeurtenis vindt van WOI.
Was daar toen ook niet een docu van gemaakt door BBC? Ik herriner me namelijk een WOI docu die enkele maanden geleden toen op Canvas was uitgezonden (ging ook over Ieper). Nogmaals kijken andersquote:
Ja, de aanloop, de mijnenslag bij mesen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was daar toen ook niet een docu van gemaakt door BBC? Ik herriner me namelijk een WOI docu die enkele maanden geleden toen op Canvas was uitgezonden (ging ook over Ieper). Nogmaals kijken anders
Neh.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet de vrede van Versailles waar de kiem voor WO2 werd gelegt?
Maar goed, eik heel 1917, er gebeurde enorm veel en alles had met elkaar te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kom Yvonne, vertel ons eens wat jij de interessantste gebeurtenis vindt van WOI.
Dat is in de nachtdienst bij Smit Takquote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nachtbagger?
de watte?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is in de nachtdienst bij Smit Tak
Wieda?quote:
Wiequote:
Ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:56 schreef Jett het volgende:
Tarkan is toch gay? of is dat Mustafa Sandal?
En wie is Zargon?
Ik kwam destijds ook klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
Arme Tarkan, dat hij uberhaupt wordt vergeleken om te kiezen tussen hem en Zargon, hoe dan ook, een aantal mensen zijn hier spontaan klaar gekomen lijkt het
Had jij nog geen foto van mij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef yvonne het volgende:
Eens diep nadenken:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |