gisteren allemaal nog volgens mij.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ziet iemand de laatste tijd trouwens nog wel eens een miljonair naar achter gaan? Ik heb het idee dat dat sinds het vertrek van Natasia al niet meer is voorgekomen.
Ik denk dat jij beter bij jezelf te raden kan gaan als je jezelf zo druk maakt over een topic op een internet-forum.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waar jij staat. Nog iets te klagen over andere users?![]()
Nee...en ook niet dat Dennis het eten van Lieke heeft afgepakt en opgegeten..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
er wordt niet eens vermeld dat Lieke lekker gekookt heeft
Disana je hebt gelijk wat betreft de op, maar ga er niet te lang op door.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu weet ik ook waar jij staat. Nog iets te klagen over andere users?![]()
Okee, dankjewel. Zijn ze dus toch niet helemaal in slaap gevallen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef blomst het volgende:
[..]
gisteren allemaal nog volgens mij.
Huub en Lieke zelf tegelijk.
Maar blijkbaar vind jij het erg leuk want je reageerdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter bij jezelf te raden kan gaan als je jezelf zo druk maakt over een topic op een internet-forum.
Met die kaarten verscheuren is er toen ook niet gebeld want de enige die het wist was Jaap dus ik heb nog 0.0001% vertrouwen in de redactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
lieke moet wel ff bellenanders doen ze op zéker niets
![]()
Ja erg leuk. Mensen op de kast jagenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:39 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Maar blijkbaar vind jij het erg leuk want je reageerd![]()
internet redactie liegt dus maar lekker wat aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Nee...en ook niet dat Dennis het eten van Lieke heeft afgepakt en opgegeten..![]()
Ja, dat schreef ik al dat dat zo vreemd is. Logischerwijs doe je dat namelijk wel, in ieder geval Nadia. Dit lijkt dan weer echt op sturing van achteren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:31 schreef blomst het volgende:
Maar waarom delen de "vrienden"van Dennix hun eten dan niet met Dennix??
Jaap had zijn bord aankunnen nemen en het aan dennix geven.
Maar Dennix zijn "vrienden"denken ook alleen aan zichzelf.
het is gewoon wat socialer om een OP te schrijven waar een ander ook nog wat aan heeft, als je daar geen zin in hebt kun je misschien beter ff wachten tot een ander een topic opent?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter bij jezelf te raden kan gaan als je jezelf zo druk maakt over een topic op een internet-forum.
Ja, dat bedoelde ik ook met : toevallig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Omdat ze bang is dat Lieke gaat bellen voor Denniks exit?![]()
Maar zodra Lieke haar rug keert, wordt ze weer negatief besproken en Slieko genoemd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Lieke en Nadia proberen te bonden.
lieke lult nog met dr mee ook nog, hoe houdt ze het volquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Lieke en Nadia proberen te bonden.
Kan best, waarschijnlijk dat het ieder voor zich is om te voorkomen dat het weer 6-2 ofzo wordt...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al dat dat zo vreemd is. Logischerwijs doe je dat namelijk wel, in ieder geval Nadia. Dit lijkt dan weer echt op sturing van achteren?
Mee eens hoor. Ik was niet op de hoogte van die 5 minuten-regel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
het is gewoon wat socialer om een OP te schrijven waar een ander ook nog wat aan heeft, als je daar geen zin in hebt kun je misschien beter ff wachten tot een ander een topic opent?
Ik denk dat de kans groot is dat het komt omdat niemand Dennis echt mag. Nu weer Nadia; zo moeizaam zoals ze probeert positeieve dingen over hem te zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat schreef ik al dat dat zo vreemd is. Logischerwijs doe je dat namelijk wel, in ieder geval Nadia. Dit lijkt dan weer echt op sturing van achteren?
Wat een gelul weer van die internetredactie!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef itsme het volgende:
21:10 - Dennis krijgt geen eten!
Na drank en gebak is het tijd voor het avondeten. De enige die geen bordje toebedeelt krijgt is Dennis. De Miljonair ligt niet goed bij Huub en Lieke. Toch pakt Dennis een bordje met eten uit de keuken. “Ga maar bellen zo Lieke!”, oppert Huub. Ondertussen deelt de ijdele Miljonair zijn eten wel. Hij gooit een stukje eten naar Huub. “Gooien met eten mag ook niet. Ik voel een exit”, reageert de Oldenzaler. Dennis trekt zich er niks van aan en eet rustig zijn bordje leeg.
bron:10
Uit de keuken?
Uiteraard! Zo'n sneaky freak is het wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar zodra Lieke haar rug keert, wordt ze weer negatief besproken en Slieko genoemd.
Dan kunnen we dus alsnog een fatsoenlijke OP van je verwachten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ik was niet op de hoogte van die 5 minuten-regel.
ok, dat kan, dankzij jou is ie nu weer eens ter sprake gebrachtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mee eens hoor. Ik was niet op de hoogte van die 5 minuten-regel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |