quote:
PS3 Fan Boy!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:00 schreef RudyCarell het volgende:
360 BASHTIME!
[..]
Uitstel Grand Theft Auto IV is schuld van Microsoft?
Edit: Was waarschijnlijk niet waar... Bericht bestaat niet meer? Maar wat is dan de reden, of heeft MS bij veel gamesites een dikke vinger in de pap...
Isn't it ironic...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
PS3 Fan Boy!
Nee... XBOX-hater...quote:
56.nog watquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben nu 3x dat raam uit, maar nog niet verder dan 59.291m
Ik gooi ze nu zelf tegen de muur boven het raam
Hmmm specs ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef 3lmo het volgende:
[afbeelding]
M'n vader begon er over dat een laptop wel 'handig was voor het huis'. Naja, ook voor mij![]()
windows/whatever NLquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef 3lmo het volgende:
[afbeelding]
M'n vader begon er over dat een laptop wel 'handig was voor het huis'. Naja, ook voor mij![]()
Ik moet ook maar eens het tempo gaan verhogen, zit nu op een gemiddelde van net geen 10km/u. Ook leuk. Ik loop alleen wel iets korter, maar 20min...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:24 schreef FJD het volgende:
[..]
56.nog wat
Nu zelfs tegen het plafond achter de fan
Gelukkig ben ik beter in hardlopenNet 6300m in 31 minuten gelopen, ruim 12km/u
Ach fuckitquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet ook maar eens het tempo gaan verhogen, zit nu op een gemiddelde van net geen 10km/u. Ook leuk. Ik loop alleen wel iets korter, maar 20min...
Ik zal jou toch nooit bijhouden, ik moet veelste veel bier meeslepen
Verbaast me niks dat het om 11uur hartstikke warm is, dan staat de zon fucking hoog, is 1 van de warmste momenten van de dagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Ik moet 11km/u volhouden op de lange termijn. Vandaag liep ik gewoon erg goed. Ik heb het gevoel dat die drie keer in Frankrijk lopen echt erg goed voor me zijn geweest. Veel heuveltjes waardoor je echt goed stuk ging en lekker in de brandende zon (zelfs om 11 uur 's ochtends).
Merk wel dat er nu niet echt gewicht meer af gaatBuikje moet ik toch maar wegwerken met wat buikspieroefeningen ofzo, dat lijkt niet echt meer te krimpen
He dat klopt helemaal niet, die is geshopt.quote:
ja godver, ik hen geen SF meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:09 schreef FJD het volgende:
64 Warlord staat ie nu alst goed isMocht iemand t er niet mee eens zijn dan kun je klachten in drievoud indienen, dan gooi ik die morgen in de vuilbak.
dat je buikspieroefeningen doet betekent niet direct dat je het vet daar wegtraint he. je verbrandt het over je hele lichaam, en niet op 1 specifieke plekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef FJD het volgende:
Merk wel dat er nu niet echt gewicht meer af gaatBuikje moet ik toch maar wegwerken met wat buikspieroefeningen ofzo, dat lijkt niet echt meer te krimpen
ja hoor, dat kanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef Stefan740 het volgende:
erg offtopic maar weet iemand...
of je als toerist een visum kan aanvragen voor saudi arabie?
volgens mij niet namelijk
jah ga ik dat maar ff doen nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:17 schreef FJD het volgende:
Dan ga je naar JTJe houd toch wel van tieten
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:54 schreef Incolumis het volgende:
dat je buikspieroefeningen doet betekent niet direct dat je het vet daar wegtraint he. je verbrandt het over je hele lichaam, en niet op 1 specifieke plek
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:57 schreef BugWorks het volgende:
Mensen die bier de hemel in prijzen
Iemand zin om te rellen![]()
![]()
Ik was er eerder..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:12 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Mensen die bier de hemel in prijzen
![]()
Ik was erbij! beetje I-Spy Recon enzo.. check mijn bootje maar op de achtergrondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een berichtje van IJsmuts zijn vakantiebestemming
[afbeelding]
Ik vin uhm wel een geil kapsel hebben..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kreeg net een berichtje van IJsmuts zijn vakantiebestemming
[afbeelding]
Ik moest het toch verder hebben dus nog een paar dingen proberen en toen ik het net wilde opgeven dacht ik laat ik nog 1 ding proberen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:53 schreef ursel het volgende:
Heeft ff geduurd, maar toch een keer door het raam gekomen..
[afbeelding]
Komt vanzelf als je maar lang genoeg wachtquote:
Staat nog steeds een streepie..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Komt vanzelf als je maar lang genoeg wacht
Wijsneusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |