Dit is m'n reactie terwijl ik je post las nadat ik het boek had gelezen. Als het daarvoor was geweest had het nog iets minder vriendelijk geweest. Heel fijn dat jij heel stoer alle spoilers te horen krijgt van je vast ontzettend hippe vrienden, maar iedere idioot snapt dat dat niét gemeld dient te worden. Zeker niet in een reeks waarin mensen zitten die meerdere keren gemeld hebben dat boek te willen wezen. Het is willens en wetens kloten met andermans plezier, en daar maak je bepaald geen vrienden mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had je ook best iets genuanceerder kunnen brengen, c_c. Iets vriendelijker, ook. Iets waardoor ik misschien zou willen overwegen het niet te doen om jou een plezier te doen. Zoiets. Begrijp je?
Wat ik zeg, c_c, ik ben niet te beroerd mijn fout toe te geven. Dat doe ik dus ook. Je gaat nu enkel in op mijn fout, like, wtf?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is m'n reactie terwijl ik je post las nadat ik het boek had gelezen. Als het daarvoor was geweest had het nog iets minder vriendelijk geweest. Heel fijn dat jij heel stoer alle spoilers te horen krijgt van je vast ontzettend hippe vrienden, maar iedere idioot snapt dat dat niét gemeld dient te worden. Zeker niet in een reeks waarin mensen zitten die meerdere keren gemeld hebben dat boek te willen wezen. Het is willens en wetens kloten met andermans plezier, en daar maak je bepaald geen vrienden mee.
En nu ga ik op balkon verder puzzelen.
Schuimend en welquote:
Een goed biertje heeft een lekkere kop.quote:
Laat hem zitten waar die is als een waarschuwing voor de rest.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben de sperciebonen, het enige groenvoer wat in m'n eten zou zitten, vergeten erbij te doen. Nou moet ik m'n vitaminen uit perenijsjes halen.
Maar, dames en heren, ik heb een spin gedood [afbeelding]
Festini perenijsjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben de sperciebonen, het enige groenvoer wat in m'n eten zou zitten, vergeten erbij te doen. Nou moet ik m'n vitaminen uit perenijsjes halen.
Maar, dames en heren, ik heb een spin gedood [afbeelding]
Heul niet! Vechten?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:34 schreef Q. het volgende:
Popcorntopic.
Welke reactie doel je nu op?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Chowi het volgende:
Waar het om gaat is dat ik de reactie nogal overdreven vind.
Ik lijk dan ook niet op bier.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een goed biertje heeft een lekkere kop.
Die hele ban-actie, reacties van mensen daarna nog in BeF, reacties van mensen op MSN, and so on, and so on.quote:
Die ban-actie heb je aan mij te danken, maar dat weet je.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die hele ban-actie, reacties van mensen daarna nog in BeF, reacties van mensen op MSN, and so on, and so on.
Zo heb ik twee jaar geleden een mug platgemept. Ik ben inmiddels verhuisd, de nieuwe bewoner mag 'm er af krabbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:16 schreef zarGon het volgende:
Laat hem zitten waar die is als een waarschuwing voor de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |