Zo. Drukke boel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef JDude het volgende:
Ik heb het trouwens zó schandalig druk hier dat ik Bredatopic 2, 3 en 4 weer eens doorgelezen heb.
jamaar in het echt is zo eng!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:50 schreef Kuukske het volgende:
Watje.
Dan moet je het wel heel bont maken. Wil je het verpesten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Swiffer het volgende:
jamaar in het echt is zo eng!!
en ik wil jullie avond niet verpesten![]()
Ik begin nu aan deel 7!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:31 schreef Kuukske het volgende:
Waar zijn al die overige Breda users gebleven? En dan niet de usual. Maar gewoon, die mensen die hier in deel 0 ook postten?
Ik ben bij 6. Wat lees jij traag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
Ik begin nu aan deel 7!
De harde kern was toensjus zo met timmeeh, kiwi, tommeeh, ritchie, veldmuis, ondergetekende en af en toe een verdwaalde frats, clauw en nog zo een paar.
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:31 schreef Dalamar het volgende:
Pff geen idee wanner ik de Breda topics heb ontdekt...
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef JDude het volgende:
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!
Ik heb geen idee. Uurtje of zeven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Asics het volgende:
is toch daar bij de Asterd? hoe laat gaan die krengen de lucht in?
dan ga ik ff een paar plaatjes schieten.
Ik dacht vanaf 19.45u.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:50 schreef Asics het volgende:
is toch daar bij de Asterd? hoe laat gaan die krengen de lucht in?
dan ga ik ff een paar plaatjes schieten.
Ik zie het in mn post geschiedenis ja. Toch stiekem al een Breda veteraanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef JDude het volgende:
[..]
In de eerste deeltjes kom je al af en toe langs, volgens mij vanaf 4 ofzo!
Uhhuhquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:33 schreef Dalamar het volgende:
Ik zie het in mn post geschiedenis ja. Toch stiekem al een Breda veteraan
Ik ben jaloers...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhhuh. Ik vind het tijd om plaats te nemen in de zon met mijn boek. Dag Bredamoppies
.
want? te druk - kan je niet perkeren daar bij de Asterdplasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:32 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik dacht vanaf 19.45u.
Houd er wel rekening mee dat het bijzonder slecht bereikbaar is met de auto!!
Het is echt bizar druk... vooral op zaterdag. Verkeer dat stil staat op de rondweg enzulks.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:07 schreef Asics het volgende:
[..]
want? te druk - kan je niet perkeren daar bij de Asterdplas
Ja hier ben ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik begin nu aan deel 7!
De harde kern was toensjus zo met timmeeh, kiwi, tommeeh, ritchie, veldmuis, ondergetekende en af en toe een verdwaalde frats, clauw en nog zo een paar.
Ik weet niet of het vanavond ook zo druk is... Op zaterdag in ieder geval wel.quote:
De zon is allergisch voor K.?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:37 schreef Swiffer het volgende:
stilgevallen met zijn allen?/ Kuuk zit weer in de zon zeker, hier is de zon weg![]()
Lucky bastard, ik moet dadelijk nog even een paar uur werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |