quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 22:55 schreef Jaguarized het volgende:[..]
Nou ja, dat is toch niet zo gek? Ik probeer steeds maar weer mij aan te passen aan jou. Ik heb mij aangepast toen jij bij mij klaagde over de grootte van de foto's, ik heb mij aangepast bij de hoeveelheid foto's, ik heb mij zelfs aangepast naar jouw wensen over de hoeveelheid foto's van een bepaalde spot. Dan kan je wel nagaan dat ik op een gegeven moment ook pissig word als je het hebt over "jullie" of "autogespot". Ik mag kennelijk niet zeggen dat je een Mosler nu eenmaal sneller op de ring verwacht dan in een stad want dan krijg ik meteen het standaardpraatje over spotwaardigheid e.d. over me heen.
![]()
Ondertussen mag jij wel weer beginnen met dat spotwaardigheidsverhaal. Lekker belangrijk denk ik dan. Tis een beetje geven en nemen.
![]()
Je hoeft je niet aan te passen naar mij, bovendien ben ik niet de enige die af en toe klaagt over de manier van posten en reageren. (Ik kan me overigens niet herrineren geklaagd te hebben over de grootte van je foto's, wel over de hoeveelheid/lange duur van een vakantie-spot)
Helaas heeft lexxx dat stuk van mijn post weggeedit, maar ik gaf dus aan dat ik helemaal geen probleem heb met AG (sterker nog, ik gun eddow en boink het succes van harte!). Het intereseert mij alleen geen reet of een auto spot 'spotwaardig' is of niet, dat is bovendien iets erg subjectiefs. Jullie hebben beiden een Mossler gespot, beiden leuk, beiden mooie foto's (die van jou zelfs fraaier...), who cares waar de auto gespot is en of dit makkelijker/beter/whatever was. Laat dat laatste mooi op autogespot, daar is een mooi forum voor dat soort discussies aanwezig!
Ik heb zoiets van gun die andere jongens (en dames
![]()
) die niet voltijd rondkijken naar te spotten auto's ook eens het plezier van het posten van een fraaie spot, zonder dat daar meteen een negatief/elitair/hetkanbeter overkomende opmerking over spotwaardigheid op volgt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker