Een high-key foto van Lokiquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:31 schreef Flipper01 het volgende:
Het was even twijfelen, maar ik heb uiteindelijk deze ingezonden van m'n cavia Loki:
[afbeelding]
Leuk om te zien dat er al zoveel inzendingen zijn!
Ik mis de Chiawawa Chihuahua of hoe heet zo'n beestquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:08 schreef fraubitch het volgende:
word deze denk ik... of moet ik gewoon een heel nieuwe foto maken? van iets totaals anders?
[afbeelding]
of deze, maar die is niet helemaal scherp
[afbeelding]
chihuahua volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik mis de Chiawawa of hoe heet zo'n beest.
Pak dan die andere uit het macrotopic, de close up van de kopquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:01 schreef Schanulleke het volgende:
Misschien doe ik ook weer eens mee.
[afbeelding]
Iew, die krok zou ik echt niet op mijn gazon willen!quote:
dat werd niet mooiquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Zou wel een ruimere DOF pakken, zodat ook de krok scherp is
Waar zijn die gemaakt? Die olifant moet ik schietenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:24 schreef D.W het volgende:
Heb gister wat foto's gemaakt in de dierentuin maar het was erg slecht weer, deze 2 vind ik het beste gelukt:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:14 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind zelf de laatste toch het mooiste. De voorste zebra is niet scherp en dat leidt me af van die foto... en die eerste foto haalt het niet bij de laatste...
Ik vind die onscherpe qua compositie mooier dan de eerste.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:17 schreef fraubitch het volgende:
welke moet ik nou insturen jongens?!?!??!?!?!![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:08 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mag ik nog één keer jullie mening?![]()
2. zebrastrepen,
Welke zal ik insturen?
Ik zie dequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:18 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat Ynske zegt, bovendien vind ik een pauw meer iets voor het thema lente
Ik geef toe dat het tenminste wat anders is dan de poezen en puppies die er voornamelijk voorbij komenquote:
was dat gewoon goeie timing of zit z'n neus altijd zo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:59 schreef Ymke het volgende:
Ik wil Dopje graag laten mee doen in de categorie : meest fotogeniek huisdier
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:47 schreef kvdv het volgende:
Hier eentje van mij... ik ga hem niet gebruiken denk ik, maar hij hangt sinds vandaag wel mooi in posterformaat (60x40) aan de muur:
![]()
[afbeelding]
Dankjewel Hema![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |