thnxquote:
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
verklein al die lappen eerst eens een metertje of 2?
ja, nadat ze op hun volle grootte uitgeladen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.
Wat MissyMirjam zegt. En zoek er dan een stuk of 3 tot 5 uit waarover je twijfelt. Zodat we er zinnig op in kunnen gaan. Dit zijn er echt te veel, en ik denk dat je er zelf al een selectie van kunt makenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.
hoe noem je #7 ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Gianthuust het volgende:
Cool, ik kom eigenlijk zelden in dit gedeelte, maar wil toch even mijn foto's uit Bolivia delen. Weet alleen niet welke ik nou zal inzenden voor de wedstrijd.
Een aantrekkelijk beeld is het belangrijkste, dat kan in beide zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Gianthuust het volgende:
Wat is belangrijker? Kwaliteit of aaibaarheidsfactor?
Wat Vliegvrager al zegt, en het lijkt me belangrijk dat je een foto instuurt die je zelf ook mooi vindt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Gianthuust het volgende:
Wat is belangrijker? Kwaliteit of aaibaarheidsfactor?
Was de achtergrond al overbelicht voordat je m lichter maakte? Zo ja --> Wat Puckzz zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:42 schreef Gianthuust het volgende:
Moest die possum (das dat "muisje") nogal lichter maken. Hoe krijg ik nu die achtergrond iets minder overbelicht.![]()
jammer dat de foto heel flets isquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:45 schreef LekkerApart het volgende:
[afbeelding]
Mijn dolfijn van gisteren, weet alleen niet of ik hem wel wedstrijdwaardig vind..
Maar leuke persoonlijke foto zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |