thnxquote:
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
verklein al die lappen eerst eens een metertje of 2?
ja, nadat ze op hun volle grootte uitgeladen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.
Wat MissyMirjam zegt. En zoek er dan een stuk of 3 tot 5 uit waarover je twijfelt. Zodat we er zinnig op in kunnen gaan. Dit zijn er echt te veel, en ik denk dat je er zelf al een selectie van kunt makenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef Gianthuust het volgende:
[..]
Doet ie toch automatisch? Bij mij wel iig.
hoe noem je #7 ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Gianthuust het volgende:
Cool, ik kom eigenlijk zelden in dit gedeelte, maar wil toch even mijn foto's uit Bolivia delen. Weet alleen niet welke ik nou zal inzenden voor de wedstrijd.
Een aantrekkelijk beeld is het belangrijkste, dat kan in beide zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Gianthuust het volgende:
Wat is belangrijker? Kwaliteit of aaibaarheidsfactor?
Wat Vliegvrager al zegt, en het lijkt me belangrijk dat je een foto instuurt die je zelf ook mooi vindt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Gianthuust het volgende:
Wat is belangrijker? Kwaliteit of aaibaarheidsfactor?
Was de achtergrond al overbelicht voordat je m lichter maakte? Zo ja --> Wat Puckzz zegt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:42 schreef Gianthuust het volgende:
Moest die possum (das dat "muisje") nogal lichter maken. Hoe krijg ik nu die achtergrond iets minder overbelicht.![]()
jammer dat de foto heel flets isquote:Op maandag 6 augustus 2007 15:45 schreef LekkerApart het volgende:
[afbeelding]
Mijn dolfijn van gisteren, weet alleen niet of ik hem wel wedstrijdwaardig vind..
Maar leuke persoonlijke foto zeker![]()
Met wat nabewerking, levels/curves en en beetje verscherpen, denk ik dat het een best toffe plaat kan worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
jammer dat de foto heel flets is
verder wel een leuk beessie
Dit is een mooie foto. Prachtig, die kleuren!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:01 schreef Gianthuust het volgende:
Cool, ik kom eigenlijk zelden in dit gedeelte, maar wil toch even mijn foto's uit Bolivia delen. Weet alleen niet welke ik nou zal inzenden voor de wedstrijd.
[afbeelding]
Veel katten iig, nu al. Maar ik mag niks zeggen, want daar maak ik mezelf ook schuldig aan...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat deze maand het aantal inzendingen enorm wordt..
Gedaan, inderdaad wel handig. Dank je wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:43 schreef Kamermans het volgende:
#4 vind ik erg bijzonder, tenminste wat anders dan de standaart dierentuin fotos. 3 heeft ook zeker wat.
nummer je fotos, dat is makkelijker voor het comentaar geven, en ook voor je zelf als je het comentaar door leest![]()
Ben het helemaal met je eens! Jammer van sommige foto's dat ze de scherpte missen. Wat betreft de foto van logout. Ik heb er gisteren ook over na zitten denken of ie nou verticaal mooier was of horizontaal. Horizontaal krijg ik toch het idee dat het aapje ligt. Maar het is absoluut een hele mooie foto!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:00 schreef prupke het volgende:
Nu heb ik naar de inzendingen gekeken tot nu toe... en er zitten verdomd leuke foto's bij...
maar : wat ik jammer vind is dat er een aantal foto's bij zitten die wel leuk zijn en zeer mooi konden zijn als ze wat scherper waren.
bv dat roodborstje...
en de foto van dya en assassin92
of de foto van logout.. draai hem even .. dan komt de foto beter over (voor mij dan)
dit is voor mij even een kleine greep van de foto's die zijn ingestuurd...
het zijn op zich leuke foto's maar ik denk ook dat het beter kan om zo ook echt mee te dingen naar de prijs die je kan verdienen bij de wedstrijd.
En dan ook is het een wedstrijd die een maand loopt dus je hoeft niet als een zot te gaan inzenden om als 1 van de eersten in het topic te staan hoor
Xilantof vroeg mij ook al of 'ie de foto rechtop moest zetten. Dat bracht mij aan het twijfelen en heb het geprobeerd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:07 schreef NoXxa het volgende:
[..]
Wat betreft de foto van logout. Ik heb er gisteren ook over na zitten denken of ie nou verticaal mooier was of horizontaal. Horizontaal krijg ik toch het idee dat het aapje ligt. Maar het is absoluut een hele mooie foto!
ik heb nog niet gekeken welke je nu hebt ingezonden, maar deze eerste vind ik echt TE cute!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 07:50 schreef logout het volgende:
[..]
Xilantof vroeg mij ook al of 'ie de foto rechtop moest zetten. Dat bracht mij aan het twijfelen en heb het geprobeerd.
Pas dan wordt goed duidelijk dat dat niet gaat. Doordat het een liggend gorillaatje is, zie je dat de linkerwang wat ingezakt is (zwaartekracht).
Wellicht is deze foto beter/leuker?
[afbeelding]
of deze![]()
[afbeelding]
(kleine toevoeging: foto's zijn in het wild gemaakt, niet in de dierentuin)
*eensch is!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken welke je nu hebt ingezonden, maar deze eerste vind ik echt TE cute!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |