Typtyphus?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:28 schreef Ymke het volgende:
Ik kan niet typen , pfff
Deze vind ik super!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:57 schreef Elefes het volgende:
[..]wat beeldig.
[afbeelding]
(Twee dieren.)
quote:
f 5.0 inderdaad. Ik heb er nog een, die ik niet de moeite waard vond, maar bij nader inzien wél meer scherp is en betere kleuren heeft:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:49 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Wat voor diafragma heb je gebruikt? Je zit (in het echt of door een telelens) redelijk dicht op zo'n pauw, dan heb je al snel een te korte dof. Het oog in zn koppie lijkt me wel scherp, de veren net niet. De pauwfoto's waar ik zelf tevreden over was, zijn allemaal op f/8 gemaakt.
Tja, beter, beter. Ik vind dat mooier én herkenbaarder als 'een ER'. Ik kan natuurlijk niet beloven dat dat ook meer stemmen oplevert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:59 schreef ElizabethR het volgende:
Dus ik doe er beter aan om met zoiets mee te doen??
Ik zou inderdaad wat verder uitsnijden. De schaapjes zijn lief, maar de meeuwen zijn ook mooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:18 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb er 2 van mijn laatste vakantie ... is het wat of zal ik mijn konijn nog even lastig vallen?
[afbeelding]
[afbeelding]
(Deze misschien wat verder uitsnijden? Ik heb thuis een grotere dus denk dat dat wel te doen moet zijn)
Dit is mijn eerste keer: hoe kan ik meedoen?
Ik vind de meeuwen mooi hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:18 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Ik heb er 2 van mijn laatste vakantie ... is het wat of zal ik mijn konijn nog even lastig vallen?
[afbeelding]
[afbeelding]
(Deze misschien wat verder uitsnijden? Ik heb thuis een grotere dus denk dat dat wel te doen moet zijn)
Dit is mijn eerste keer: hoe kan ik meedoen?
Dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de meeuwen mooi hoor. Lekker frisse achtergrond.
Probeer ze alle drie tegelijk op de plaat te zettenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb al een leuk idee in gedachten! Slachtoffer is de hond of een ezeltje
moeilijk, moeilijk...ik denk de eerste...maar ik ben dan ook een liefhebber van veel loze ruimtequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef Kamermans het volgende:
ik kan niet kiezen,..
[afbeelding]
[afbeelding]
zal ik dan ook meteen maar de nutteloze FOT discussie beginnen over het thema dieren, het is in meervoud dus je moet ook meerdere dieren op de foto zetten
wie is het derde ezeltje dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:55 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Probeer ze alle drie tegelijk op de plaat te zetten![]()
Zeker de eerste, maar die past inderdaad niet binnen het thema. Jammer zeg.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef Kamermans het volgende:
ik kan niet kiezen,..
[afbeelding]
[afbeelding]
zal ik dan ook meteen maar de nutteloze FOT discussie beginnen over het thema dieren, het is in meervoud dus je moet ook meerdere dieren op de foto zetten
Blijft een schitterende foto!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef ..zapper het volgende:
Ik zou natuurlijk ook voor mijn aapje kunnen gaan..
[afbeelding]
Wellicht maak ik gewoon nog iets nieuws.
Dat maakt je keuze dus een stuk eenvoudigerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef Kamermans het volgende:
ik kan niet kiezen,..
[afbeelding]
[afbeelding]
Nutteloze discussie'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef Kamermans het volgende:
ik kan niet kiezen,..
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zat ook in die richting te denken ja. Denk dat ik een foto van een bakje yoghurt in ga sturenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:44 schreef ..zapper het volgende:
Je wilt overigens niet weten hoeveel dieren op je foto staan als je denkt dat er maar eentje op staat.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik zat ook in die richting te denken ja. Denk dat ik een foto van een bakje yoghurt in ga sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |