Dat duurt gewoon heel eventjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef T_r_u_m_a_n het volgende:
ik heb mijn bijdrage gemaild, maar zie m nog niet in het topic.of duurt dat gewoon ff tjes?
okay danquote:
doet me aan iemand denken...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:03 schreef _Kaatje_ het volgende:
Ik vind die ezel ook leuk Ynske!
Zou dit iets zijn, of niet?
[afbeelding]
waarschijnlijk aan vliegvrager, die heeft een pauw in zijn avaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:23 schreef PankPinther het volgende:
[..]
doet me aan iemand denken...
met ooievaars heb ik dat ook al
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan vliegvrager, die heeft een pauw in zijn ava
Ja, alleen was de pauw van vliegvrager mooier dan de mijne. Daarom twijfel ik ook, qua kleur en scherpte is ie niet helemaal dat je zegt wauw.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan vliegvrager, die heeft een pauw in zijn ava
Wat voor diafragma heb je gebruikt? Je zit (in het echt of door een telelens) redelijk dicht op zo'n pauw, dan heb je al snel een te korte dof. Het oog in zn koppie lijkt me wel scherp, de veren net niet. De pauwfoto's waar ik zelf tevreden over was, zijn allemaal op f/8 gemaakt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:29 schreef _Kaatje_ het volgende:
[..]
Ja, alleen was de pauw van vliegvrager mooier dan de mijne. Daarom twijfel ik ook, qua kleur en scherpte is ie niet helemaal dat je zegt wauw.
Ik wacht nog even woensdag af, misschien kan ik dan in de dierentuin een betere foto maken.
Ja, maar niet het niveau dat ik van je gewend ben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:26 schreef ElizabethR het volgende:
Shark Bait!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit puppymoppie eergisteren geschoten. In een ondergaande zon. Is die wedstrijdwaardig??
[afbeelding]
Ik mis jouw mooie luchtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe bedoel je VV??
Het is technisch een nette foto (op het te hoge standpunt na dan), maar ik mis dat beetje extra wat er bij jou meestal wel bij zit. Moeilijk uit te leggen, heeft met de sfeer van de foto te maken, en deels ook met de compositie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef ElizabethR het volgende:
Hoe bedoel je VV??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |