Van jullie natuurlijk. Van top tot teen, van kruin tot voetzool. Of zou ik de enige zijn die zijn liniaal meeneemt naar een meet?quote:
Sinds wanneer ga jij naar meets??quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem een meetlint mee naar de meet.
Ik had er gisteren 1quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb hier thuis een BBQ.
Hef dan gewoon entreegeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:04 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 1
Lijkt me leuk trouwens, een meet
Als ik geld had, zou ik hier een BBQ-TTK-meet houden...
Toevallig heb ik vrijdag nog naast Isa gestaan, maar ik was mijn meetlint vergeten. Dom zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:54 schreef DaMart het volgende:
of zal de lengte van AR en Isa nog langer geheim blijven?
Whoah, dan heb je stomtoevallig de enige paar zonnige dagen van de eeuw in het Lake District meegemaakt!quote:
Ik ben 10cm meer modquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:35 schreef Liejannuh het volgende:
Isa is 1.68 meter.
En zit nu in de trein naar huis.
Die bbq is al geweest, alleen jij kwam niet opdagenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Die bbq bij jou thuis zouden we sowieso nog een keer doen toch, A_R? Of is de wens nu de vader van de gedachte?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |