En in duitsland zit er ook nog statiegeld op die kut blikjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef tonks het volgende:
Koop dan die nepblikjes in duitsland zijn ze trouwens 1,95 ofzo.
Of ze leveren het duurder waardoor iedereen het wel omhoog moet doen ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:11 schreef Bron het volgende:
Eerst ¤ 1.09 - ¤ 1.20
Nu ¤ 1,20 in alle supermarkten.
Klacht:
prijsafspraken![]()
Kutquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En in duitsland zit er ook nog statiegeld op die kut blikjes!
tja als je geen A producten gewend bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ja, gewoon die nepdingen kopen, maak ik me niet druk om hoor![]()
inderdaad...!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
tja als je geen A producten gewend bent![]()
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef tonks het volgende:
Koop dan die nepblikjes in duitsland zijn ze trouwens 1,95 ofzo.
Ik was een komma vergeten ergensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?
Je begrijpt toch ook wel dat Tonks bedoeld dat Red BUll 1,95 kost in Duitsland maar dat TS namaak moet kopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?
is toch zo ? op die manier kan je alles wel goedkoper doen, geen ralph lauren polo maar een zeeman shirt of geen echte cola met aldi cola etc etcquote:
Maar Tonks is een kneus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat Tonks bedoeld dat Red BUll 1,95 kost in Duitsland maar dat TS namaak moet kopen?![]()
Voor sommige producten hoef ik geen A merk te hebbenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
tja als je geen A producten gewend bent![]()
dat kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Voor sommige producten hoef ik geen A merk te hebben![]()
Da's in de Colruyt in België. Colruyt komt trouwens in 2008 ook naar Nederland heb ik horen zeggen, dus dan zullen de prijzen van de merkproducten wat gedrukt worden (colruyt heeft de laagste prijs; zie je het elders goedkoper moet je het zeggen en dan krijg je het verschil + 1¤25 terug). Verder hebben ze héél leuke features, zoals via internet je producten doorgeven, en als je daar dan aankomt staat alles klaar aan de kassa. Gewoon langsgaan, betalen & weggaan. Thuislevering kan je ook laten doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:23 schreef Bron het volgende:
[..]
Waar woon jij? Dan ga ik daarheen verhuizen!
zuiker ?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:28 schreef LekkerWijf het volgende:
Red Bull![]()
Het zijn wel bepaalde type's die die rommel drinken.
Ik lust geeneens zuiker in mijn koffie laat staan Red Bull.![]()
Redbull ook niet, maar je houd wel geld over.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef koejoeloek het volgende:
Op station is het nog duurder, heb er eens 2,50euro voor moeten betalen, dat was dus ook eens maar nooit meer. En die nepzooi is echt niet te zuipen.
Wat is dat voor een rare tipquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:55 schreef MdMa98 het volgende:
koop gewoon 3es cola... minder zoet in smaak en meur.. en 4x zo goedkoop
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare tipWe hebben het over redbull en jij zegt, koop 3es cola.. Is hetzelfde als dat je in de groentewinkel staat en je 4 appels vraagt, en de groenteboer zegt, ja maar we hebben ook bananen
![]()
Voelt zich nog aangesproken ookquote:
tsjah jullie peinzen over de prijs.. dan is een alternatief altijd een prima idee.. tenzij je graag dief van eigen portemonnee bent he..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:58 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Wat is dat voor een rare tipWe hebben het over redbull en jij zegt, koop 3es cola.. Is hetzelfde als dat je in de groentewinkel staat en je 4 appels vraagt, en de groenteboer zegt, ja maar we hebben ook bananen
![]()
Heerlijk politiek correct gesprokenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:10 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
tsjah jullie peinzen over de prijs.. dan is een alternatief altijd een prima idee.. tenzij je graag dief van eigen portemonnee bent he..
krijg je als je zoveel zuipt, je hebt geen hersen cellen meerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:42 schreef Bron het volgende:
Ik was dit topic alweer vergeten
ikquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:16 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Heerlijk politiek correct gesproken![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:50 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Heb je eindelijk door waar dit topique over gaat.. huilie!![]()
Kan ik een daverend applause krijgen voor deze jongen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
prijsafspraken... het staat immers in de op..
maar dan mag ik het welvinden
![]()
Of bij het benzinestation van die zogenaamde aanbiedingen 2 voor 2.95quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
op het station bij de kiosk 2.60
valt tegen he? dat ik prima kan lezenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Kan ik een daverend applause krijgen voor deze jongen?![]()
Maar die werkt niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:13 schreef Miss_kausalaya het volgende:
koop uberhaupt dan geen reddbull, die andere shit van 30 cent is ook wel te drinken opzich, stuk goedkoper ook
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:17 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
valt tegen he? dat ik prima kan lezen![]()
ongelovelijke sukkel ben je![]()
Beter dan ¤4,40 voor 1 beker Go Fast op feestjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
2.60 voor 1 blikje he, ff dat het duidelijk is
Dooddoener..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:29 schreef Vork het volgende:
De samenstelling van Red Bull en al die goedkopere varianten is wat werkzame stoffen betreft zo goed als gelijk. Alleen het smaakje, de naam, de vormgeving en het imago verschillen. Als je dan toch Red Bull drinkt voor de functie dan is dat nogal een verschil in prijs voor al die dingen die factoren uiteindelijk niet echt drinkt. En ja toch verkoopt het. Driewerf hoera voor de Red Bull marketing, want die werkt.
Golden power ¤0.29..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:36 schreef arnold-d het volgende:
redbull word steeds duurder ja,.. zag het pas ook bij de AH..![]()
neem dan goedkope namaakzooi, kost maar 30ct ofzo?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:15 schreef Linkmiegel het volgende:
alleen het blikje al 1,20? hoeveel kost het in totaal met inhoud?
Junkie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 02:27 schreef yup het volgende:
Golden Power Bullit enzo doe normaal zeg, die dingen smaken echt nergens naar. Serieus ik heb die dingen zovaak gedronken dat de smaak ervan rete goor is geworden. Bij Red Bull heb ik daar nooit last van.
Red Bull is the shit, ik drink nu soms 2-3 per dag (nachtdienst + dagdienst met weinig slaap).
Die grote blikken red bull zijn zelfs niet genoeg voor me :-)
Daar heb je bijna een gram pep voor, en dat werkt ook nog veel beterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:24 schreef mstx het volgende:
[..]
Beter dan ¤4,40 voor 1 beker Go Fast op feestjes.
Hoeveel is 5 Frank?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef De1604 het volgende:
In Luzern bij zo'n kiosk: 5 Frankmaargoed ik had dorst en het was m'n pa z'n geld
![]()
ongeveer 3 euro..!quote:
Scheer je weg bedek je poepkopquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef MetalSonic het volgende:
goede klacht, redbul is te duur ja en nep redbull is niet te zuipen
goede klacht
Ts is dus cool
Red bull te duur
Kijk hier een expert! Daar heb ik zelf ook al aan zitten denken. Wat kosten ze dan per stuk?? Kan ik iedereen lekker pwnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
ik koop ze bij de makro,
hele kratjes![]()
KOST DAAR ÉÉN BLIKJE ¤17,-!!!?!?!?quote:
EN DAAR KOSTEN ZE PER ZES ¤40,-!!!?!?!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:55 schreef Athmozz het volgende:
BelgaQueen 6¤40
Logischerwijs is het op sommige plaatsen héél duur, maar zolang je op normalere plekken gaat (dwz in de winkel) zit je bijna altijd onder 1.5¤ / blik.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef Athmozz het volgende:
1,17¤ en 6,40¤ ; kan je toch zelf wel bedenken.
(en ja ik hap maar weer ff)
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef schatje het volgende:
Die van de Lidl van 29 centen per blikje is veel lekkerder dan Red Bull.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:23 schreef Tommmm het volgende:
aldi - golden power
albert hein - energy drink
super de boer - rodeo
edah - rodeo
c1000 - volgens mij ook bullit energy drink...kweenie zeker...
golden power is et lekkerste...rodeo en energy drink zit nie genoeg prik in...en et kost allemaal 30 ct
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |