En in duitsland zit er ook nog statiegeld op die kut blikjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef tonks het volgende:
Koop dan die nepblikjes in duitsland zijn ze trouwens 1,95 ofzo.
Of ze leveren het duurder waardoor iedereen het wel omhoog moet doen ...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:11 schreef Bron het volgende:
Eerst ¤ 1.09 - ¤ 1.20
Nu ¤ 1,20 in alle supermarkten.
Klacht:
prijsafspraken![]()
Kutquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En in duitsland zit er ook nog statiegeld op die kut blikjes!
tja als je geen A producten gewend bentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:17 schreef Kikker_kermit het volgende:
Ja, gewoon die nepdingen kopen, maak ik me niet druk om hoor![]()
inderdaad...!quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
tja als je geen A producten gewend bent![]()
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef tonks het volgende:
Koop dan die nepblikjes in duitsland zijn ze trouwens 1,95 ofzo.
Ik was een komma vergeten ergensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?
Je begrijpt toch ook wel dat Tonks bedoeld dat Red BUll 1,95 kost in Duitsland maar dat TS namaak moet kopen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou..dan zijn die toch 75 cent per blikje duurder? Of snap ik iets niet?
is toch zo ? op die manier kan je alles wel goedkoper doen, geen ralph lauren polo maar een zeeman shirt of geen echte cola met aldi cola etc etcquote:
Maar Tonks is een kneus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat Tonks bedoeld dat Red BUll 1,95 kost in Duitsland maar dat TS namaak moet kopen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |