Ja draai je kont er maar weer tussenuit!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gelukkig is de organisatie niet door Ajax gedaan
En hoe je op je rug kunt zitten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef BobbyHill het volgende:
Iemand die weet wat een potje Stella is?
Ik vind het ook een heerlijk systeemquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef Chivu het volgende:
Natte plasser voor MONTANA met z'n 4-1-2-1-2
Ajax heeft meer spanjaarden dan Atleticoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef BonJovi het volgende:
Zou me niks verbazen als de Spanjaarden Gabri opeens willen ofzo
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer spanjaarden dan Atletico
Ja, maar verder is hij zo fit als een hoentjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef BB-boy het volgende:
Is "de tank" geblesseerd?
Pablo, Antonio Lopez, Pernia, Mista, Luis Garcia, Raul Garcia, Reyes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer spanjaarden dan Atletico
hap.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pablo, Antonio Lopez, Pernia, Mista, Luis Garcia, Raul Garcia, Reyes.
Ajax: Gabri, Gabri en nog eens Gabri...oh ja...ook nog ene Urzaiz.![]()
Per 10 landskampioenschappen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:38 schreef Cruoninga het volgende:
Zie net dat Ajax twee sterren boven het logo heeft staan. Staan die voor het aantal gewonnen wereldbekers? Ik dacht dat je per Europa Cup 1 een ster kreeg. Bayern München heeft drie sterren op het shirt, maar heeft maar twee keer de wereldbeker gewonnen.
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldbeker_Voetbal#Winnaars
Maar als zij een ster per gewonnen EC1 zouden hanteren, zouden zij er dus 4 moeten hebben, vaag. Hoe zit dit?
Ben wel benieuwd naar Rommedahl.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef BB-boy het volgende:
Rommedahl gaat erin komen. Ik had nog een helft Baki willen zien eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef BobbyHill het volgende:
Iemand die weet wat een potje Stella is?
Dus PSV heeft dit seizoen voor het eerst twee sterren? En Ajax heeft nog één kampioenschap nodig voor een derde.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef sjimz het volgende:
In nederland is het 1 ster per 10 kampioenschappen.
In duitsland is dat geloof ik 1 ster per 5 kampioenschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |