quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:45 schreef jna het volgende:
Is die Fonseca niet stiekem z'n vader ofzo. HIj lijkt wel
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef Longmen het volgende:
De mogelijke CL tegenstanders:
Astana
Ach dan kan je hem beter een rol aanbieden als keeperstrainer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:20 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Jongens even een vraag. Wat zouden jullie er van denken als Van der Sar volgend jaar zou terugkeren bij Ajax om zijn carriere af te bouwen? Niet verkeerd toch? Hij gaat namelijk in januari denken over zijn toekomst in Manchester. Ik zou zeggen, Van der Sar welkom.
Voor Van de Sar is altijd plaats.....quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:24 schreef Chivu het volgende:
Van der Sar is volgend jaar 38. Laat hem maar lekker z'n carriere afsluiten bij United.
Zal wel een veredeld B-team worden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef toma het volgende:
opstelling voor vanavond?
ben 2 weken weg geweest dus heb geen flauw idee
quote:Maduro ziet perspectief
AMSTERDAM - Na een succesvol verlopen EK onder 21 en een contractverlenging die verder weg leek dan ooit, leek het huwelijk tussen Hedwiges Maduro en Ajax als een nachtkaars uit te gaan. Maar in de aanloop naar het nieuwe seizoen lijkt hij toch een rol van betekenis te gaan spelen bij de bekerwinnaar uit Amsterdam.
ANP
Maduro wil bij Ajax blijven. "Uit het gesprek met Henk ten Cate bleek dat voor mij komend seizoen voldoende perspectief is", zei de jonge middenvelder tegenover dagblad Trouw.
Na het Europees Kampioenschap in eigen land leek het Spaanse Betis Sevilla een belangrijke gegadigde om Maduro in te lijven. Ajax vertelde de club uit de Primera División toen dat Maduro niet weg mocht uit de hoofdstad.
Het contract van de international loopt nog tot de zomer van 2008.
Ze hebben dat bod van 6.5 miljoen bewust terug getrokken omdat dat voordeliger zo zijn bij die arbitragezaak, maak ik op uit verschillende artikelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:04 schreef Silenus het volgende:
Ik weet niet of het al is genoemd, maar op Ajax.nl wordt gemeld dat het officiele bod op Suarez nog steeds maar 3,5miljoen is ipv de 6,5 miljoen. Dus dat is wel een héél groot verschil tussen vraag en aanbod.
Nog een jongen die dus volgend jaar wellicht weg is...quote:
Slim maar het verdient niet de schoonheidsprijs om het nu zo te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze hebben dat bod van 6.5 miljoen bewust terug getrokken omdat dat voordeliger zo zijn bij die arbitragezaak, maak ik op uit verschillende artikelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |