Nooit gezien, zie ze wel altijd bij de "belwinkel" bij het station staan.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef Noorseviking het volgende:
Hier in Bergen op Zoom is het ook niet te doen .
Hangen ze rond bij de coolcat![]()
Heeft het opgewogen tegen de uiteindelijke kostenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik heb langs zo'n internetcafe gewoond![]()
Kut moslims die hun fiets tegen mijn raam aanzetten.
Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.![]()
Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik heb langs zo'n internetcafe gewoond![]()
Kut moslims die hun fiets tegen mijn raam aanzetten.
Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.![]()
Ooit een raam in een doos gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef niekth het volgende:
[..]
Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?
Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Ooit een raam in een doos gezien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat is Brabants man.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef niekth het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat geval
ga toch krassenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat is Brabants man.![]()
Als ik jou ervan langs geef, mis ik je dus net wil je zeggen.![]()
Het geeft in ieder geval een beweging aanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat is Brabants man.![]()
Als ik jou ervan langs geef, mis ik je dus net wil je zeggen.![]()
90% van de Marokkanen in Nederland is niet van arabische afkomst.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef AgitoM het volgende:
Dus arabieren die vervelend staan te doen en rondhangen worden "Hangmoslims" genoemt. Gezien het feit dat het hier waarschijnlijk om arabieren gaat, zullen ze betreffende personen waarschijnlijk ook wel Moslim zijn, maar eigen slaat het nergens op om naar ze te verwijzen als Moslims,
Hangen ze voor die winkels rond vanwege hun geloof? Staan ze allemaal in traditionele islamitische kledij? Roepen ze als ze een meisje aanspreken: "In de naam van Allah, de barmhachtige, geef me jouw telefoonnummer?". Zo nee, dan heeft hun geloof geen zak te maken met hun gedrag, en klaag je over asociale jongen van (waarschijnlijk) arabische afkomst. Niet over moslims.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef AgitoM het volgende:
Dus arabieren die vervelend staan te doen en rondhangen worden "Hangmoslims" genoemt. Gezien het feit dat het hier waarschijnlijk om arabieren gaat, zullen ze betreffende personen waarschijnlijk ook wel Moslim zijn, maar eigen slaat het nergens op om naar ze te verwijzen als Moslims,
Hangen ze voor die winkels rond vanwege hun geloof? Staan ze allemaal in traditionele islamitische kledij? Roepen ze als ze een meisje aanspreken: "In de naam van Allah, de barmhachtige, geef me jouw telefoonnummer?". Zo nee, dan heeft hun geloof geen zak te maken met hun gedrag, en klaag je over asociale jongen van (waarschijnlijk) arabische afkomst. Niet over moslims.
moraalridderquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef AgitoM het volgende:
Heb je inderdaad gelijk in. Noem ze van mij part marokanen, Arabieren, Noord-Afrikanen, allochtone medelanders etc etc. Mijn punt is maar dat het onzin is om naar een groep te verwijzen door middel van hun geloof.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
90% van de Marokkanen in Nederland is niet van arabische afkomst.
Nee, het zijn berbers, en voor de rest heb je 100% gelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:10 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Heb je inderdaad gelijk in. Noem ze van mij part marokanen, Arabieren, Noord-Afrikanen, allochtone medelanders etc etc. Mijn punt is maar dat het onzin is om naar een groep te verwijzen door middel van hun geloof.
Idd jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef Noorseviking het volgende:
Hier in Bergen op Zoom is het ook niet te doen .
Hangen ze rond bij de coolcat![]()
ik eis pics, gezien je username.quote:
Toch welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Linkmiegel het volgende:
hangberbers bekt niet lekker
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:20 schreef Ivo1986 het volgende:
We moeten ze op de boot naar familie zetten, hoeven ze die ook niet te bellen.
Jij wilde met hen zoenen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef Ilovepie het volgende:
Die kutkankers hebben een vriendin vna me lastiggevallen, en zij was iets te vriendelijk, en ze wilden er direct mee zoenen kankerheaumeaux, laat mij dat doen:
Heb jjij weleens met die jongeren staan bekken ofzo danquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Linkmiegel het volgende:
Kut marokkanen welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Linkmiegel het volgende:
zelfde grote neuzen andere naamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
90% van de Marokkanen in Nederland is niet van arabische afkomst.
Als het je allemaal niet bevalt dan rot je maar gewoon op uit dit land, ga lekker naar Polen ofzo. Zeiksnor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef Ilovepie het volgende:
Ja hoor, in mijn ooit zo vredige stad, bevinden er nu zich enkele nachtwinkels en telefoonshops, vooral rond het station.
Is natuurlijk een broeihaard voor moslims, ze staan zo allemaal rond de ingang van het station, en als je ze te lang aankijkt
"Heb jij problem?"
En ik vraag me in godsnaam of of er naast die Hangmoslims, iemand in die telefoonshops gaat, ze staan ook allemaal voor de ingang, en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van... En als er een mooie dame langstapt, vragen ze dan haar nummer, en als ze dan weglopen, lopen ze die mokkels gewoon achterna
![]()
![]()
Klacht:
Hangmoslims moeten Opzouten!!!
-edit-
Wat dacht je ervan dat die moslims dat doen gezien ze elke dag zitten te zeiken over hoeveel beter hun eigen land wel niet isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet bevalt dan rot je maar gewoon op uit dit land, ga lekker naar Polen ofzo. Zeiksnor!
Ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:12 schreef vigier het volgende:
[..]
Ja.
Compact huis, draagbaar, met klein raam.
[afbeelding]
Middelgrote, met afneembaar dak:
[afbeelding]
Luxe, met pui en zonnedak
[afbeelding]
lol zeg dat maar tegen hun.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
hm beetje eng wel dit topic
zijn de moslims de joden van ooit?
Waar gaat dit heen die haat?
Think about that! Before it is to late...
Goh, ik vroeg me al af waar hij bleefquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb het tegen jullie beiden!quote:
linkje iemand?quote:Moslim-electro-techno
Noujaaaaaa. tis maar hoe je het bekijkt, volgens de CIA zijn de grotten high tech, uitgerust met vrachtwagen garages, satelieten, landingszonde voor helicopters en atoomwapens, valt dus best meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Goh, ik vroeg me al af waar hij bleef![]()
De moslims zijn meer de nazi's van ooit, maar dan met minder hersenen.![]()
Zeikwijf ..... Het is zijn klacht en hij heeft nog groot gelijk ookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Als het je allemaal niet bevalt dan rot je maar gewoon op uit dit land, ga lekker naar Polen ofzo. Zeiksnor!
Denk dat de meeste dan in Bergen op Zoom blijven. De huidige generatie is hier geborenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:03 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
Zeikwijf ..... Het is zijn klacht en hij heeft nog groot gelijk ook
Laat ze lekker optieven naar waar ze weg komen![]()
Laat ze zich dan ook fatsoenlijk gedragen zoals het hier hoortquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef D1 het volgende:
[..]
Denk dat de meeste dan in Bergen op Zoom blijven. De huidige generatie is hier geboren![]()
Joden gedragen zich ten minste nog en geven geen overlast. Moslims daarentegen . . .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noujaaaaaa. tis maar hoe je het bekijkt, volgens de CIA zijn de grotten high tech, uitgerust met vrachtwagen garages, satelieten, landingszonde voor helicopters en atoomwapens, valt dus best mee
Dat weet ik ook wel!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:51 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Joden gedragen zich ten minste nog en geven geen overlast. Moslims daarentegen . . .
waren de joden dan zulke aso's en debielen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus jij hebt wel een probleem, blijkbaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef Ilovepie het volgende:
Ja hoor, in mijn ooit zo vredige stad, bevinden er nu zich enkele nachtwinkels en telefoonshops, vooral rond het station.
Is natuurlijk een broeihaard voor moslims, ze staan zo allemaal rond de ingang van het station, en als je ze te lang aankijkt
"Heb jij problem?"
En ik vraag me in godsnaam of of er naast die Hangmoslims, iemand in die telefoonshops gaat, ze staan ook allemaal voor de ingang, en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van... En als er een mooie dame langstapt, vragen ze dan haar nummer, en als ze dan weglopen, lopen ze die mokkels gewoon achterna
![]()
![]()
Klacht:
Hangmoslims moeten Opzouten!!!
-edit-
nee?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:58 schreef Laton het volgende:
[..]
waren de joden dan zulke aso's en debielen ?
Ja daar heb je wel gelijk in eigenlijk , minder lullen en meer doen !quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
kijk als ik begin over het aso gehalte van buitenlanders ben ik morge nog niet uitgelult
dat is een feit!
Maar het feit ligt er wel dat we ons met ons allen mega ergeren aan stupiditeiten van en ons hier misschien afreageren maar er niets zal veranderen aan het geheel dus hoever zal dit alles gaan?
Tot er op een gegeven moment een start schot wordt gegeven om maar stompzinnig ons af te reageren op?
Denk dan na en doet iets, protesteer maar doe het dan goed en mail de regering en maak spandoeken whatever!
Maar dit gaat hem echt niet worden!
Ik ken de ergernis maar al te goed, ik discrimineer niemand maar ik baal wel van stomme peeps!
Uit welke cultuur dan ook en ook uit nederland!
Denk na voor je iets zegt..en doe iets dat zin heeft!
Nu naai je elkaar alleen maar op en dat is zinloos! Hier moet iets aan gedaan worden en als ik mij voorstel dat ik in die regering zou zitten met een dikke poet op zak zou ik me ook werkelijk geen reet aantrekken van enig wezen dat onder ons stond..
tussen haakjes ik probeer mij dit voor te stellen want zeg nu zelf
in de regering zitten is tegenwoordig geen gevoel van hart voor de zaak hebben maar eerder een zaak van het ego!
Ik die geld nodig heeft om fijn te kunnen leven!
De rest is puur bullshit!!!!!!!!!!!!!!
Elkaar ophitsen inzake dit heeft dus totaal geen enkele zin! Maar diegenen die zitten te ouwehoeren in die kamer over de blablie van alles in ons land die moet je zien te bereiken.
Dus doe aub je best en wees eens vindingrijk!
AUB!
quote:
alles is er inderdaad op beter geworden sinds hij weg isquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:13 schreef RuttieQ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOU VAN HANGMOSLIMS!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Teminste, die dan....
Nou, banwaardig zeg!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef katerwater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik voel een bannetje aankomen
toedeloe![]()
Je hebt het over moslims nuquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Florien het volgende:
niet om het een of ander... maar volgens mij doen alle hangjongeren zoeits.. rondhangen en mokkels achterna gaan? dat zijn neit enkel alleen maar moslims als je het mij vraagt!
miss vallen moslims jou gewoon meer op, maar ik weet zeker dat iedereen zo doet!![]()
gare vrienden heb jijquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef unkki het volgende:
Sinds ik ben overgegaan op de Bob moet ik ook alcoholloze "drankjes" drinken...
hoe triest ben je dan!?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
1 van mijn vrienden waarmee ik vroeger altijd goed kon opschieten is sinds 2 jaar moslim, hij kwam laatst met ons meestappen, ging hij aan de cola
! omfg
quote:en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van
Waarschijnlijk net zo triest als wanneer je bier gaat drinken omdat je vrienden je anders uitlachen.quote:
Ik had het over moslim WORDEN. Niet over het bier, kneus!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk net zo triest als wanneer je bier gaat drinken omdat je vrienden je anders uitlachen.
Wolla!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:51 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jij hebt wel een probleem, blijkbaar.
Alleen je bent te schijterig om aan hun zelf te vragen of ze ook bij die shops naar binnen gaan, dus dan doe je het maar op fok.
Pisvlek .
Kan je dan ook bier worden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik had het over moslim WORDEN. Niet over het bier, kneus!
Nou, probleem is dat ik de eerste ben met een rijbewijs. Dat krijg je als je in één keer slaagt met 19 lessen. Zeker in deze zéér drukke periode...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
gare vrienden heb jijdat BOB zijn moet je afwisselen, om de beurt.
Leg uit, wel heel wazig verhaalquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef TeenWolf het volgende:
1 van mijn vrienden waarmee ik vroeger altijd goed kon opschieten is sinds 2 jaar moslim, hij kwam laatst met ons meestappen, ging hij aan de cola
! omfg
Dat lijkt wel een rap man! Zet op cd en verdien er geld mee!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef NelisH2007 het volgende:
Ze lopen met 10 man, ze doen stoer
Trappen mensen in elkaar
Zijn asociaal, misbruiken onze blondjes
Dumpen die zelfde half verkrachte/300x geneukte/ uitgelubberde blondjes weer
Trouwen met een moslima
Maken weer 10 kinderen
Vangen veel belastinggeld
Kinderen worden op straat gesgopt
Probleem weer groter
EtcEtcEtc
Het is in ieder geval niet bepaald normaal.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat dit topic nog geen slotje heeft gekregenDe fokmods zijn toch wel zo pro-neger dat je dat al na 3 posts had kunnen verwachten
![]()
Wat niet? Moslimhangjongeren, dat daar nog geen slotje op zit of het pro-neger gedrag van de modjes? Maak nu uw keuzequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:38 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het is in ieder geval niet bepaald normaal.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat niet? Moslimhangjongeren, dat daar nog geen slotje op zit of het pro-neger gedrag van de modjes? Maak nu uw keuze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |