abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52021027
Ja hoor, in mijn ooit zo vredige stad, bevinden er nu zich enkele nachtwinkels en telefoonshops, vooral rond het station.
Is natuurlijk een broeihaard voor moslims, ze staan zo allemaal rond de ingang van het station, en als je ze te lang aankijkt
"Heb jij problem?"
En ik vraag me in godsnaam of of er naast die Hangmoslims, iemand in die telefoonshops gaat, ze staan ook allemaal voor de ingang, en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van... En als er een mooie dame langstapt, vragen ze dan haar nummer , en als ze dan weglopen, lopen ze die mokkels gewoon achterna

Klacht:
Hangmoslims moeten Opzouten!!!
-edit-

[ Bericht 2% gewijzigd door Janetje op 01-08-2007 17:09:35 ]
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:37:29 #2
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_52021057
Dat zijn geen moslims, dat zijn kansenjongeren ofwel finnen.
pi_52021070
Terechte klacht!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 1 augustus 2007 @ 16:39:34 #4
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_52021102
Hier in Bergen op Zoom is het ook niet te doen .

Hangen ze rond bij de coolcat
pi_52021144
Oh, ik dacht in ene boom.....
Rescuer of the distressed damsel
pi_52021154
laat hang maar weg en ik irriteer me al ¬_¬
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 1 augustus 2007 @ 16:41:45 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52021173
Als ze nou iets nuttigs zouden doen ....
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52021184
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef Noorseviking het volgende:

Nooit gezien, zie ze wel altijd bij de "belwinkel" bij het station staan.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_52021210
Ik heb langs zo'n internetcafe gewoond
Kut moslims die hun fiets tegen mijn raam aanzetten.

Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.
pi_52021244
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:

Op een gegeven moment gooide ik ieder fiets om die tegen mijn raam aan stond. Heeft me meer dan 7 auto spiegels gekost.
Heeft het opgewogen tegen de uiteindelijke kosten
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_52021260
Die kutkankers hebben een vriendin vna me lastiggevallen, en zij was iets te vriendelijk, en ze wilden er direct mee zoenen kankerheaumeaux, laat mij dat doen :
pi_52021278
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:43 schreef LekkerWijf het volgende:

Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?
pi_52021316
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:42 schreef Noorseviking het volgende:

[..]
lullig voor jou dus, kan je renault cliotoris of je volkswagen niet tegen op
pi_52021354
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef niekth het volgende:

[..]

Langs? In een doos die je telkens een stukje verplaatste ofzo?
Ooit een raam in een doos gezien.
pi_52021401
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:48 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat geval
pi_52021439
quote:

[..]

je kan best een raam in je doos maken
pi_52021470
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:50 schreef niekth het volgende:

[..]

Nee, maar het feit dat je langs de internetshop woonde geeft aan dat een van beide woningen telkens werd verplaatst. Een doos leek me wel net zo makkelijk in dat geval
Dat is Brabants man.

Als ik jou ervan langs geef, mis ik je dus net wil je zeggen.
pi_52021585
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Dat is Brabants man.

ga toch krassen
pi_52021599
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:53 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Dat is Brabants man.

Het geeft in ieder geval een beweging aan
pi_52021651
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef MetalSonic het volgende:

[..]

ga toch krassen
dan MIS je nog es wat
pi_52021701
Moslim-electro-techno. Hmmm.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52021744

hangmoslim
Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
pi_52021766
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:03 schreef Linkmiegel het volgende:
[afbeelding]

hangmoslim
pi_52021826
Dus arabieren die vervelend staan te doen en rondhangen worden "Hangmoslims" genoemt. Gezien het feit dat het hier waarschijnlijk om arabieren gaat, zullen ze betreffende personen waarschijnlijk ook wel Moslim zijn, maar eigen slaat het nergens op om naar ze te verwijzen als Moslims,

Hangen ze voor die winkels rond vanwege hun geloof? Staan ze allemaal in traditionele islamitische kledij? Roepen ze als ze een meisje aanspreken: "In de naam van Allah, de barmhachtige, geef me jouw telefoonnummer?". Zo nee, dan heeft hun geloof geen zak te maken met hun gedrag, en klaag je over asociale jongen van (waarschijnlijk) arabische afkomst. Niet over moslims.
pi_52021841
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:07 schreef AgitoM het volgende:
Dus arabieren die vervelend staan te doen en rondhangen worden "Hangmoslims" genoemt. Gezien het feit dat het hier waarschijnlijk om arabieren gaat, zullen ze betreffende personen waarschijnlijk ook wel Moslim zijn, maar eigen slaat het nergens op om naar ze te verwijzen als Moslims,

Hangen ze voor die winkels rond vanwege hun geloof? Staan ze allemaal in traditionele islamitische kledij? Roepen ze als ze een meisje aanspreken: "In de naam van Allah, de barmhachtige, geef me jouw telefoonnummer?". Zo nee, dan heeft hun geloof geen zak te maken met hun gedrag, en klaag je over asociale jongen van (waarschijnlijk) arabische afkomst. Niet over moslims.
90% van de Marokkanen in Nederland is niet van arabische afkomst.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52021864
quote:

pi_52021871
quote:

moraalridder
meeste arabieren zijn toch moslim joh, lekker generaliseren gewoon, heerlijk! als het zwarten zijn dan noem je ze toch ook hangnegers? dan vraag je je ook niet af of ze wel echt uit afrika komen
pi_52021896
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heb je inderdaad gelijk in. Noem ze van mij part marokanen, Arabieren, Noord-Afrikanen, allochtone medelanders etc etc. Mijn punt is maar dat het onzin is om naar een groep te verwijzen door middel van hun geloof.
pi_52021911
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:10 schreef AgitoM het volgende:

[..]

Heb je inderdaad gelijk in. Noem ze van mij part marokanen, Arabieren, Noord-Afrikanen, allochtone medelanders etc etc. Mijn punt is maar dat het onzin is om naar een groep te verwijzen door middel van hun geloof.
Nee, het zijn berbers, en voor de rest heb je 100% gelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_52021942
hangberbers bekt niet lekker
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 augustus 2007 @ 17:13:21 #31
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52021948
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef Noorseviking het volgende:

Idd ja stelletje pauperts
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_52021959
Het maakt geen flikker uit wat voor ras ze zijn.
Ze zijn behoorlijk irritant en dat moet aangepakt worden.
pi_52021963
Die licht getinte mensen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 1 augustus 2007 @ 17:14:57 #34
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52021987
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:13 schreef LekkerWijf het volgende:
Die licht getinte mensen.
ik eis pics, gezien je username.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_52022056
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:12 schreef Linkmiegel het volgende:
Toch wel

Kwam een hangberber bij de slager...
pi_52022107
Gewoon ophangen allemaal, enige wat helpt
pi_52022117
We moeten ze op de boot naar familie zetten, hoeven ze die ook niet te bellen.
pi_52022147
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:20 schreef Ivo1986 het volgende:
We moeten ze op de boot naar familie zetten, hoeven ze die ook niet te bellen.
pi_52022153
dit zijn toch de ergste soort, hangbokito's:
pi_52022209
If u have a problem and nobody can help u ...

..
..
...
Nee dan bel je niet The A- Team maar :
...
..
..
..

pi_52022216
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:45 schreef Ilovepie het volgende:
Die kutkankers hebben een vriendin vna me lastiggevallen, en zij was iets te vriendelijk, en ze wilden er direct mee zoenen kankerheaumeaux, laat mij dat doen :
Jij wilde met hen zoenen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 1 augustus 2007 @ 17:39:06 #42
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_52022525
quote:
Heb jjij weleens met die jongeren staan bekken ofzo dan
Viespeuk.
pi_52022648
quote:
Kut marokkanen wel
pi_52045380
=doe maar niet hm=

[ Bericht 90% gewijzigd door Janetje op 05-08-2007 21:55:02 ]
pi_52045447
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 17:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

zelfde grote neuzen andere naam
pi_52046179
beter in een boom hangen die lui.

zie ze echt overal, vooral stations zijn in trek. Lljkt alsof het land vol met kakkerlaken/ongedierte zit.

maar er iets over zeggen is uit den boze volgens de links-stemmers, want alles wat moslim is moetje aardig voor zijn.. :/ alleen als er 1 iemand met lonsdale aan 1 klein ding flikt dan staan ze allemaal te flippen en te janken, maar die dagelijkse overlast van moslims moet je maar accepteren..

ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn maar het grote deel zeker wel, en dat is gewoon een feit.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:51:05 #47
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52047394
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef Ilovepie het volgende:
Ja hoor, in mijn ooit zo vredige stad, bevinden er nu zich enkele nachtwinkels en telefoonshops, vooral rond het station.
Is natuurlijk een broeihaard voor moslims, ze staan zo allemaal rond de ingang van het station, en als je ze te lang aankijkt
"Heb jij problem?"
En ik vraag me in godsnaam of of er naast die Hangmoslims, iemand in die telefoonshops gaat, ze staan ook allemaal voor de ingang, en meestal staat er een auto geparkeert met van die Moslim-electro-techno die veel de luid afspeeld "hijeeee mgalaaa hyeeee", Jezus is word er ziek van... En als er een mooie dame langstapt, vragen ze dan haar nummer , en als ze dan weglopen, lopen ze die mokkels gewoon achterna

Klacht:
Hangmoslims moeten Opzouten!!!
-edit-
Als het je allemaal niet bevalt dan rot je maar gewoon op uit dit land, ga lekker naar Polen ofzo. Zeiksnor!
It's about being boss, not being the boss...
pi_52049119
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Als het je allemaal niet bevalt dan rot je maar gewoon op uit dit land, ga lekker naar Polen ofzo. Zeiksnor!
Wat dacht je ervan dat die moslims dat doen gezien ze elke dag zitten te zeiken over hoeveel beter hun eigen land wel niet is

oprotten met die idioten, ze stappen zelfs alleen maar met 1 voet (linker of de rechter) de wc binnen omdat dat volgens de islam moet hoe achterlijk zijn ze wel niet zeg tering het is gewoon een religie voor geestelijk gehandicapten en die linksen komen er alleen maar voor op om zichzelf goed te voelen omdat ze weten dat het lagere mensen zijn en voelen ze zichzelf goed net zoals dat men een zwaar geestelijk gehandicapte helpt terwijl je die beter uit zijn lijden kan helpen maar ze worden in leven gehouden omdat andere mensen zich dan kut gaan voelen en ze niet meer kunnen gebruiken om zichzelf te verheerlijken
pi_52060062
quote:

[..]

Ja.

Compact huis, draagbaar, met klein raam.

Middelgrote, met afneembaar dak:

Luxe, met pui en zonnedak
Da gao nie nou!
pi_52060994
Wat een plezier kan je aan die jongens beleven.
Ik moet wel om ze lachen,
Diep triest entertainment
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')