imam Abdulwahid van Bommelquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.maroc.nl/islam/forums/showthread.php?threadid=105205
Goed topic.
quote:
Wat een henkie.quote:Moslims zijn nogal eens geneigd priveproblemen
met o.a. seks te ontkennen. De moslimgemeenschap
staat snel klaar met haar oordeel, terwijl de koran
barmhartigheid en zorg voorstaat. Het snelle
oordeel komt over het algemeen voort uit
onwetendheid en te snel in termen van
halal en haram naar de koran verwijzen.
Voor bijna alle moslims is een illegaal seksueel
leven het meest verzwegen onderwerp De straf
op zowel de daad als de valse beschuldiging
ervan is zo enorm dat ieders zwijgzaamheid
is gegarandeerd. Elke afwijking van het
normale wordt vermeden.
Wanneer over al dit soort dingen meer
gepraat kan worden, zal er van verbetering
sprake kunnen zijn.
Who cares, serieus?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:45 schreef Emel het volgende:
Wat zegt de Islam over voorlichting? wel of niet?
Ik zou niet durven zeg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:46 schreef Emel het volgende:
praten over seksualiteit? dat is een taboe
vroeg me afquote:
quote:
niets..wij moslims praten niet over seks..dat hebben we niet geleerdquote:
Okay, ik houd van mijn ouders. Understatement zelfs.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:49 schreef Emel het volgende:
[..]
niets..wij moslims praten niet over seks..dat hebben we niet geleerd![]()
hey S.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, ik houd van mijn ouders. Understatement zelfs.
Nee, seks kom je alleen tegen na je huwelijk. D'oh. En na je huwelijk herhaal je elke dag de missionaris standje, totdat je je eerste kind krijgt. Keileuk. Fuck yeah.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hey S.
moslimsjongens onderling...praten jullie over seks?![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, seks kom je alleen tegen na je huwelijk. D'oh. En na je huwelijk herhaal je elke dag de missionaris standje, totdat je je eerste kind krijgt. Keileuk. Fuck yeah.
Ik praat nooit over seks, dat heb je wel gemerkt op dit forum toch,quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:54 schreef Emel het volgende:
[..]
hey S.
moslimsjongens onderling...praten jullie over seks?![]()
klopt, ik heb je nooit sekspraatjes zien makenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik praat nooit over seks, dat heb je wel gemerkt op dit forum toch,.
Zeau, morgen even ziek melden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:02 schreef yvonne het volgende:
Zullen we morgen Zarretje bezoeken op Schiphol?
Een zG meet
Doe radicaal, maak er een bommelding vanquote:
Waarom een melding vooraf?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doe radicaal, maak er een bommelding van
dan wordt je van je werk geweerd, schijnt ook zo te gaan tijdens een bommelding in de VS, ''verdachte'' mensen wegsturenquote:
Je hebt toch al les gehad?!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef zarGon het volgende:
Nou Yv., lijkt erop dat ik maar een beetje ga zitten kreunen en stoten... Ach, het komt wel.
Ik ben geliefd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
gatver wat een lief knuffelig topicje is dit geworden eik
Niet bij mijquote:
Alweer he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
gatver wat een lief knuffelig topicje is dit geworden eik
ik heb een ideequote:
ik vind je wel OK!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wie houdt er van zG'tje?
Niemand?.
ik wel, op een goede, positieve, niet-gay manierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Houden van is wel erg veel om te vragen Zg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Mooi, kan ik dan nu kappen met "aardig" tegen je doen, ik word misselijk van mezelfquote:
Pure liefde, c.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Houden van is wel erg veel om te vragen Zg.
Neem de pil van Drion maar in. Schijnt te helpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dan nu kappen met "aardig" tegen je doen, ik word misselijk van mezelf
Nope, helaas, misschien je oma. Of een paar geiten/schapenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.quote:
Niemand kunnen vinden die hapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.
Zullen we zo even bijroddelen op MSN?
Mwoach, lukt me toch keer op keer.quote:
Dat doe je dan keer op keer goed, ouwe graftak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, lukt me toch keer op keer.
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doe je dan keer op keer goed, ouwe graftak.
Doen we straks na een paar biertjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.
Zullen we zo even bijroddelen op MSN?
Tel de ringen maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer niet
Ik mag je welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Ik heb iig geen voorlichting nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer niet
Trouwring en andere ringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |