Ik ben geliefd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
gatver wat een lief knuffelig topicje is dit geworden eik
Niet bij mijquote:
Alweer he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:09 schreef yvonne het volgende:
gatver wat een lief knuffelig topicje is dit geworden eik
ik heb een ideequote:
ik vind je wel OK!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Zeg, wie houdt er van zG'tje?
Niemand?.
ik wel, op een goede, positieve, niet-gay manierquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Houden van is wel erg veel om te vragen Zg.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Mooi, kan ik dan nu kappen met "aardig" tegen je doen, ik word misselijk van mezelfquote:
Pure liefde, c.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Houden van is wel erg veel om te vragen Zg.
Neem de pil van Drion maar in. Schijnt te helpen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, kan ik dan nu kappen met "aardig" tegen je doen, ik word misselijk van mezelf
Nope, helaas, misschien je oma. Of een paar geiten/schapenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.quote:
Niemand kunnen vinden die hapt?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.
Zullen we zo even bijroddelen op MSN?
Mwoach, lukt me toch keer op keer.quote:
Dat doe je dan keer op keer goed, ouwe graftak.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mwoach, lukt me toch keer op keer.
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat doe je dan keer op keer goed, ouwe graftak.
Doen we straks na een paar biertjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zag Krea ook al klagen dat het de laatste tijd zo tam was.
Zullen we zo even bijroddelen op MSN?
Tel de ringen maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer niet
Ik mag je welquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:13 schreef zarGon het volgende:
Niemand?.
Ik heb iig geen voorlichting nodigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nounou, zo oud is yvonne toch ook weer niet
Trouwring en andere ringquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |