daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
zulks een boel losers, mensen die ruim 25 jaar van hun jonge levenjaren ergens in een muf gebouw boeken zitten te bestuderen. puh!
Ik heb alles van mijn ouders geleerd![]()
Opleiding PUH![]()
wathijzeiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"!
Ik zou wat aardiger doen tegen de mensen die je uitkering financieren...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
zulks een boel losers, mensen die ruim 25 jaar van hun jonge levenjaren ergens in een muf gebouw boeken zitten te bestuderen. puh!
Opleiding PUH![]()
Precies. Luie niksnut, die TSquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:39 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zou wat aardiger doen tegen de mensen die je uitkering financieren...
en jij maar happen op de happers..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef Pavement het volgende:
En iedereen maar happen
Leuk baantje heb jij, vast iets in een duistere sectorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef max2slow het volgende:
als die ''losers'' na hun studie gaan werken verdienen ze per maand
net zoveel als jij in 2 jaar....wie is nou de loser???![]()
Slimme pa heb jij.quote:Studierichting HBO BI
Hap hap hap hek, en je lult uit je nek.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en jij maar happen op de happers..
als niemand zou happen, dan zou heel Fok! niet bestaan
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
daarom ben je nu ook een "internetbierdrinkheld"!
ga eens snel mijn kont schoonlikken waarmee ik net op je hoofd heb geschetenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef Het_Biertje het volgende:
is het alweer de eerste van de maand?
nee niet echt, dat denk ik eerder bij Het_Biertjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:00 schreef Arid het volgende:
[..]
Leuk baantje heb jij, vast iets in een duistere sector![]()
aaawwwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Opleiding PUH![]()
je bent 17. Ga eens naar spele.nl.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef sebabje het volgende:
TS is jaloers omdat ie niet goed kan studeren.
TS is jaloers op mensen die meer gaan verdienen.
TS is kansloos
TS ga eens wat doen met je leven of rot op...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
zometeen maar weer eens zuipen van jullie belasting centen.
Maar k studeer wel kan jij niet zeggen... beetje op een uitkering leven... Aanpakken dat soort mensen..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je bent 17. Ga eens naar spele.nl.
goed idee, liefst je hele uitkering in 1 keer opzuipen. Hebben we volgende maand weer eentje minder te betalenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
zometeen maar weer eens zuipen van jullie belasting centen.
Je vergeet 2x per jaar op reis en een BMW voor de deurquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef sebabje het volgende:
En dan mopperen ze nog de hele tijd dat ze het slecht hebben maar roken en drinken kunnen ze wel..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Je vergeet 2x per jaar op reis en een BMW voor de deur
ik krijg het volgende maand gewoon weer hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
goed idee, liefst je hele uitkering in 1 keer opzuipen. Hebben we volgende maand weer eentje minder te betalen
Nu ben je stoer hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik krijg het volgende maand gewoon weer hoor
Bwah, ik vrees dat je na 3000 biertjes van een of ander paupermerk toch eerder een kist mag kopen dan dat je nog een biertje koopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:33 schreef Het_Biertje het volgende:
ik krijg het volgende maand gewoon weer hoor
Dus jij bent de parasiet waar mijn belastinggeld aan opgaat?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Opleiding PUH![]()
Een BMW voor de deur.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Je vergeet 2x per jaar op reis en een BMW voor de deur
sociale woningen hebben bijna nooit een garage, dus voor de deur ja. En in de garage kan je ook niet uitpakken met je 12 jaar oude 316i met M3 badge, spoilerpakket & 8 uitlaten. Dus, voor de deur.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je bent 17. Ga eens naar spele.nl.
Een BMW.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef Athmozz het volgende:
[..]
sociale woningen hebben bijna nooit een garage, dus voor de deur ja. En in de garage kan je ook niet uitpakken met je 12 jaar oude 316i met M3 badge, spoilerpakket & 8 uitlaten. Dus, voor de deur.
Mwah dat valt wel mee hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:55 schreef max2slow het volgende:
als die ''losers'' na hun studie gaan werken verdienen ze per maand
net zoveel als jij in 2 jaar....wie is nou de loser???![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:50 schreef Athmozz het volgende:
[..]
sociale woningen hebben bijna nooit een garage, dus voor de deur ja. En in de garage kan je ook niet uitpakken met je 12 jaar oude 316i met M3 badge, spoilerpakket & 8 uitlaten. Dus, voor de deur.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:19 schreef sebabje het volgende:
TS is jaloers omdat ie niet goed kan studeren.
TS is jaloers op mensen die meer gaan verdienen.
TS is kansloos
TS ga eens wat doen met je leven of rot op...
Ik geld verdienen! Veel!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:34 schreef Het_Biertje het volgende:
Opleiding PUH![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |