Nadia dist eerder hem hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:14 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
PURE tactiek ! Dennis wil eigenlijk HELEMAAL niet met Nadia naar bed, maar het
is beter voor het spel dat 'ie het wel doet !!
Dat zeg ik: PURE tactiek !!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef wolferl het volgende:
En ja Nadia en Denniks zijn een back up stelletje.
verbeelding heb je wel, maar is niet erug hoor.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik zal een webcam meenemen naar de DHWP zodat je vanaf thuis
mee kan genieten ! Heb je toch nog EEN BEETJE het idee dat je erbij bent
Vergeet je je Huub-En-Lieke-Luchtbed niet ??!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Laatste woord nu tegen jou. Ik VOND je leuk, maar je bent nu vervelend!!! doeggggg ik ga de zon in.
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:18 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
goedzo Nadia je hebt de camera gevonden.
Pure tactiek 100% 100% doe je ding doe je ding, serieus ik zweer het jequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Hallo meneer de Denniks stalker.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:19 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat zeg ik: PURE tactiek !!
Maar als Dennis niet af en toe over Nadia's pussy wrijft is
de backup van Naadje gauw over !!! Vandaar dus......
Iets anders kan ze niet, alleen maar kirren: Scattie I luv u, chica, poppetje, schatjequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:20 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mischien is dat wel een geheime opdracht van FEBO.
Nadia zoek zoveel mogelijk camera's en kijk er geilig in.
Weet je wel hoe vermoeiend het is om Dennis van DGK te zijn? Al die plannen verzinnen en weer uitstellen put je uit, hoor!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:22 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
waarom maken ze Dennix niet wakker, die heeft nog niets gedaan vandaag.
Het schijnt dat hij op TIEN DGK Forum flinke haat uitoefende tegen Huub.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:23 schreef farceman het volgende:
Ik vraag me echt af wat miscast Dennis tijdens de audities heeft verteld.
enige wat hj doet is over Huub praten en Jaap Japio of Brotha noemen.
Syl is uiteindelijk getoneelhaakt omdat ze meer figurant was en datzelfde ligt ook voor dennix in het verschiet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef farceman het volgende:
Hoop dat Nix niet mee mag doen met die DJ cursus, hij moet het eerst maar eens verdienen.
Bij Sylvia werd er toch ook vanalles afgepakt als ze niks leverde?
Bodybag is ook goed...opgeruimd staat netjes.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
Ik ben al aan het bellen ! Mijn neef heeft een feestwinkel, en heeft toevalligquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:26 schreef wolferl het volgende:
Nou dgk_fan, koop een kikkerpak voor je dushi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |