Ik heb geprobeerd de vragen iets moeilijker te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:25 schreef Bayswater het volgende:
Toch wacht ik op het moment dat de beste er maar 4 goed heeft.
Een gevoelig onderschrift Gordon. Utrechters kunnen je wel schieten, maar gelukkig maak je vrienden met Hagenezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
TVP, met nieuw onderschrift.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Een gevoelig onderschrift Gordon. Utrechters kunnen je wel schieten, maar gelukkig maak je vrienden met Hagenezen.
Ze zijn een maand geleden voor twee jaar geschorst door een intertotowedstrijd: De supporters van Legia, die niet blij waren met het resultaat van hun team tegen Vilnius, hadden het veld bestormd, de tribunes en de omheining vernield en de politie bekogeld met betonblokken, flessen en vuurpijlen.quote:
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:57 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Ze zijn een maand geleden voor twee jaar geschorst door een intertotowedstrijd: De supporters van Legia, die niet blij waren met het resultaat van hun team tegen Vilnius, hadden het veld bestormd, de tribunes en de omheining vernield en de politie bekogeld met betonblokken, flessen en vuurpijlen.
Zo hebben ze ook eens een flink uit de hand gelopen UEFA-cupwedstrijd tegen FC Utrecht gespeeld waarbij Legia flink gesteund werd door ADO-tuig, vandaar dus.![]()
Tips mogen niet gegeven worden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:14 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hoe moet je vraag 13 nou weer gaan vinden?
Misschien wint er deze maand wel iemand met 11 goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
13 lijkt me juist goed te doen, zijn anderen die me veel moeilijker lijken.
Zeker weten dat dat Noord moet zijn?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:32 schreef Beschouw het volgende:
9.
Welke Nederlandse amateurploeg kreeg in het seizoen 2005/2006 in de tweede klasse J (zaterdagamateurs) van het district Noord de meeste doelpunten tegen?
Juist opgemerkt, fanneke.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zeker weten dat dat Noord moet zijn?
Dat mag, als je weer meedoet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:35 schreef donroyco het volgende:
Mag ik hier een tvp'tje plaatsen,en misschien is het handig om een linkje naar de vorige editie te zetten...
OK, dan kan ik die noteren. Hoef ik niet verder te zoeken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist opgemerkt, fanneke.Is niet Noord maar Oost.
Heb de vraag in de OP al verbeterd.
Je voetbalt bij vraag 9?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:14 schreef Dos37 het volgende:
1 vraag is erg makkelijk voor mij lees ik nu pas
Heb er pas één gevonden, verdorie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:42 schreef sjimz het volgende:
De plaatjes zijn de makkelijkste tot nu toe.
Ben bij vraag 1. Begin van het weekend wel. Ik lever hem in ieder geval nog in.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:04 schreef Beschouw het volgende:
Hoe staat er mee?
Ik heb er 1quote:
Dagje later op vakantie gaan is geen optie?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:58 schreef Bayswater het volgende:
Het gaat mij niet lukken denk ik , weinig tijd en voorbereidingen op vakantie.
Dat zou dan 2 september zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:00 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dagje later op vakantie gaan is geen optie?
Goed idee. Is trouwens al eens eerder geopperd. Ga ik maar doen dus, na aflevering 10. Dan beginnen we maar met een nieuwe stand. Begint iedereen weer op nul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:32 schreef golfer het volgende:
Trouwens een ideetje?
Niet alleen de winnaars vermelden in het algemeen klassement, maar een overall-algemeen klassement met juist beantwoorde vragen maken?
Fanneke en Bayswater staan daar natuurlijk ook bovenaan, maar dan zie je ook een wat breder klassement?
Zijn ze op die Poolse site waarschijnlijk zijn invalbeurten in de competitiewedstrijden vergeten. Maar ach, dit doet niets af aan de einduitslag. Jij blijft winnaar, maar nu met alle antwoorden juist.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:34 schreef fanneke het volgende:
Vraag 15 is 43.
http://www.mcfcstats.com/
en kijk maar eens bij Deyna.
Dit is een ZEER betrouwbare Manchester City site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |