Melkweg Max, 2 maanden geleden, was pas uitverkocht na een aantal weken voorverkoop. Nu was Paradiso in
10 minuten uitverkocht. Dat betekent maar één ding: Ze zijn goed bezig! Walgelijk dat de kaarten gelijk op Marktplaats stonden voor een woekerprijs. Zo wil je verdomme toch geen geld verdienen? Tyfuslijers. Kunnen wij geen tegenoffensief starten? Met z'n allen té veel geld bieden, afspraken maken en vervolgens niet op komen dagen zodat ze met de kaarten blijven zitten
![]()
?
Zie ook dit topic:
Marktwerking van vraag en aanbod of eerlijke prijs?Omdat ik zaterdagochtend rond 10:00 op pad was, zonder Ticketservice in de buurt, heb ik 's avonds maar kaarten voor 013 gehaald. Dat is nog steeds niet uitverkocht, iets grotere zaal ook. Voor mij persoonlijk alleen maar gunstiger, latere trein terug naar mijn woonplaats, aanvang is uur eerder. Maar toch, als ik had kunnen kiezen...Paradiso natuurlijk. Genoeg gezeurd: Ik ga Editors weer zien!
![]()
Voor de 5de? 6de? 7de keer? Ik heb er zin in, maar eerst hun optreden op Lowlands!