abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52245839
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik heb 'm maar in de winkel gekocht voor 15,99. De normale versie, in fatsoenlijk plastic hoesje, niet in zo'n kartonnetje.
Kartonnetjes zijn juist leuk!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_52245899
Mensen, niet vergeten om zaterdagochtend kaarten te kopen hé. Anders is het zaterdagmiddag weer vloeken bij de Marktplaats-aanbieders. Naja, dat is het sowieso wel...
pi_52251720
Zag het net. voorverkoop voor paradiso. maar ik heb ze al in de melkweg gezien en ga ze op LL zien dus ik denk dat ik deze maar laat schieten.
*plop*
pi_52262018
Morgen kaartverkoop
Nou nog kijken of er iemand mee wil...
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:15:15 #30
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52262643
Kartonnetjes zijn niet leuk. Ze zijn vervelend. En gaan sneller kapot enzo. Ik wil gewoon normale hoesjes.

Ik ga trouwens geen kaartjes kopen. Nog geen idee of iemand mee wil, en ik weet nog niet of ik er het geld voor (over) heb. Dus of ik ga vloeken om de aanbieder op Marktplaats als ik wel wil, na ze op Lowlands te zien, of ik ben blij dat ik geen kaartje gekocht heb na Lowlands. Of ik koop voor een fatsoenlijke prijs nog ergens een kaartje, als ik wel heen wil, wie weet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52278694
Woei....kaartjes zijn binnen voor 't 013 concert
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_52279634
En ik heb 2 kaartjes voor Paradiso. Paradiso is uitverkocht, 013 zijn nog kaartjes voor te verkrijgen.
pi_52289026
Ik heb ook kaartjes voor 013, helaas was Paradiso om 13.00 al uitverkocht. Had ik kunnen weten idd.
pi_52309406
Ik heb ook kaartjes voor Paradiso! Ik ga samen met mijn vader. Die heeft wat muzikale opvoeding nodig.
Ik bezorg al uw posts aan de FOK!server!
pi_52310957
ah, tof
pi_52344811
Melkweg Max, 2 maanden geleden, was pas uitverkocht na een aantal weken voorverkoop. Nu was Paradiso in 10 minuten uitverkocht. Dat betekent maar één ding: Ze zijn goed bezig! Walgelijk dat de kaarten gelijk op Marktplaats stonden voor een woekerprijs. Zo wil je verdomme toch geen geld verdienen? Tyfuslijers. Kunnen wij geen tegenoffensief starten? Met z'n allen té veel geld bieden, afspraken maken en vervolgens niet op komen dagen zodat ze met de kaarten blijven zitten ?
Zie ook dit topic: Marktwerking van vraag en aanbod of eerlijke prijs?

Omdat ik zaterdagochtend rond 10:00 op pad was, zonder Ticketservice in de buurt, heb ik 's avonds maar kaarten voor 013 gehaald. Dat is nog steeds niet uitverkocht, iets grotere zaal ook. Voor mij persoonlijk alleen maar gunstiger, latere trein terug naar mijn woonplaats, aanvang is uur eerder. Maar toch, als ik had kunnen kiezen...Paradiso natuurlijk. Genoeg gezeurd: Ik ga Editors weer zien! Voor de 5de? 6de? 7de keer? Ik heb er zin in, maar eerst hun optreden op Lowlands!
pi_52348374
Jaa op Lowlands ga ik ze zien, maar ga vooral voor de nummers van de 1e cd, de 2e cd vind ik niet zo...
pi_52412309
013 is nu ook uitverkocht.
pi_52436260
te laat voor kaarten

Ik had het ook te laat door dat ze kwamen. Ik ben bang dat ik de hoofdprijs ga betalen voor twee kaarten voor de 013.

Anyway iedereen die wel kaarten heeft
I presented my feminine side with flowers
She cut the stems and placed them gently down my throat
And these two lips might soon eclipse your brightest hopes
* Saul Wiliiams - 1987
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:54:02 #41
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52454857
Voor de thuisblijvers, de Editors nu live op 3voor12 streams
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:31:00 #42
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52458854
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 02:00 schreef mindgames het volgende:
013 is nu ook uitverkocht.
damn
wist niet eens dat ze kwamen
pi_52506725
ik had op de dag van het begin van vvk gekeken en zou nog even navragen wie er mee wilde. bleef vaag, uiteindelijk besloten toch maar kaarten te kopen, en uiteraard te laat. dan de dvd nog maar 'ns aanzetten...
"how I don't know what I should do with my hands when I talk to you
how you don't know where you should look, so you look at my hands"
pi_52688615
Beetje late reactie, maar: Fucking hell, Editors op Lowlands was zo goed! Erg indrukwekkend.
pi_52697218
Ik ga ze toch nog zien in de 013!
pi_52705855
Ik ga ze ook zien in 013, zin in want ze maakte indruk op Lowlands en de nieuwste cd blijft ook groeien!
pi_52706165
Wát een band!
pi_52788533
Was op vakantie toen het nieuws van de concerten kwam. Balen! Maar........ heb net nog kaarten gescoord voor het concert in Keulen. Dat is van hieruit net zo ver als A'dam, dus geen probleem. Ze zijn daar trouwens ook maar 20 Euro (komen dan nog wel verzendkosten bij).
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:17:08 #49
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_52805501
Ik zou wel naar 013 willen, maar wel tegen de normale prijs.
Love will be my strongest weapon
pi_52812336
Vanaf morgen in de winkels: de nieuwe single 'An End Has A Start'. Hij komt uit op gelimiteerde genummerde 7", 2-track CDS, 4-track CDS en zelfs 6-track CDS. De B-kant op de 7" is het nummer 'Open Up', wat we al een tijd kennen als Japanse bonustrack. Dit is ook de B-kant op de 2-track CDS. De 4-track CDS heeft 3 exclusieve remixen als extra tracks. Een "Jacknife Lee Remix", "The Whip Remix" en een "Boom Bip Remix". Dan is er ook nog een 6-track CDS, die alleen in Nederland lijkt uit te komen. Op die 6-track staan de volgende nummers:

1. An End Has A Start (Album Version)
2. An Eye For An Eye
3. The Picture
4. Some Kind of Spark
5. Open Up
6. An End Has A Start (Acoustic)

Er wordt mee geadverteerd als "exclusieve EP met 5 nieuwe nummers!", maar dat is niet waar.
Nummer 2, 3 en 4 waren ook al de B-kanten voor "Smokers". En nummer 5 kennen we dus al als Japanse bonustrack. Alleen nummer 6 is 'exclusief'. Wel moet ik toevoegen dat al die B-kanten top class nummers zijn. Aanrader dus!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')