Donequote:Op zaterdag 17 november 2007 12:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kunnen jullie de titel een keer aanpassen naar 'Unreal Tournament 3'?
[Pc] Unreal Tournament 3
bvdquote:
Ik heb het even na gezocht, die is er nog niet, je mag een nieuwe openenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, ik kan het open topic van [DS] Zelda: The Phantom Hourglass niet vinden. Ben ik blind of is het er nog niet?
[Xbox 360] Viva Pinata #2quote:Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar een topic over het spel Viva Piñata. Het maakt me niet uit of het voor de XBOX 360- of PC-variant is. Ik kan alleen maar 1 topic vinden, deze [Xbox360] Viva Pinata kerst suprise. en daar is al een jaar niet in gepost... Wat is wijsheid?
Hij heeft een ban hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef depax het volgende:
Ik wil mijn ongenoegen uiten over dat er niks tegen de_brandweer gedaan wordt in het wii topic . Alleen nog maar trollen en gistereavond/nacht dan tubgirl posten als op sorry maar er zijn kinderen die in dat topic kijken. En hij komt er zonder iets vanaf ?
Daarnaast hadden er meedere mensen topic report gedaan en na een half uur van smeken heeft hij hem zelf maar verwijderd.
S morgensvroeg wordt er niks meegedaan alleen het topic gecleaned van alles wat er die nacht stond.
En overmorgen is hij er gewoon weerquote:
Ja, ik zie het nu, ik zal hem vanaf nu beter in de gaten houden en harder optredenquote:Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef disjfa het volgende:
[..]
En overmorgen is hij er gewoon weer
Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggenquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu, ik zal hem vanaf nu beter in de gaten houden en harder optreden
Weg met RaymanNL !quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggenLeukliefenaardig, maar users hebben daar weinig aan
Dan is er helemaal niemand meerquote:
Dat is niet zo, alleen zijn die discussies meestal op tijdstippen dat ik op school zitquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggenLeukliefenaardig, maar users hebben daar weinig aan
Misschien extra modje erbij gooien die op de andere tijdstippen online is?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:13 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat is niet zo, alleen zijn die discussies meestal op tijdstippen dat ik op school zitOf stage loop. Ik kan natuurlijk niet 24/7 online zijn.
Er zijn er al genoegquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Misschien extra modje erbij gooien die op de andere tijdstippen online is?
Kan die nonsens ff ongedaan gemaakt worden?quote:Op dinsdag 11 december 2007 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Kunnen van de award topics tijdelijk een sticky worden gemaakt? Vallen ze namelijk goed op.
Zou top wezen
Ik check zelf het wii topic niet, behalve als er reports open staan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:10 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan is er helemaal niemand meerLijkt me onhandig.
Nee. Dan bekijk je je topics maar via je postgeschiedenis.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kan die nonsens ff ongedaan gemaakt worden?
Dit vervuilt de [GAM] lay-out nogal.
Ik begrijp dat jij nogal geilt op je eigen nick in de GAM-AT, maar 10 GOTY topics bovenaan is mijns inziens (iets) teveel van het goede.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee. Dan bekijk je je topics maar via je postgeschiedenis.
Dat is de opzet wijsneus. Neem in het vervolg eens een kijkje op de frontpage voordat je iemand gaat aanvallen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij nogal geilt op je eigen nick in de GAM-AT, maar 10 GOTY topics bovenaan is mijns inziens (iets) teveel van het goede.
alsof copy/paste veel werk is... maar goed, het kan ook wel wachten... ben de moeilijkste niet.quote:Op donderdag 13 december 2007 00:23 schreef disjfa het volgende:
Ik denk dat het handiger is dat jij gewoon het volgende topic opend als de tijd rijp isMet je mooie ts
Done.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[[Xbox 360 #294] Kut topic, slotje
Op verzoek van Wessiej mag ie dus dicht
'oy ik wou hem helemaal niet dicht, beste tt + op sinds tijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |