Jort, waar ben je geweest eigenlijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ernstige shit dat heb ik ook gezien
Frankrijk is een tof land!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Frankrijk
Stukje Tour ook nog gezien, alleen zonder onze held
Jij vindt die smilies echt allemaal leuk hè?quote:
W00t ik ben vierderangs in de OPquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Frankrijk is een tof land!![]()
Ik heb alles gezien hier op het werk...![]()
Heb je je nieuwe plaats in de OP al gezien?![]()
Ik vind ze idd leuk, gelukkig weet ik nu een beetje welke ik heb, dus het kiezen gaat ook al wat snellerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:33 schreef OA het volgende:
[..]
Jij vindt die smilies echt allemaal leuk hè?![]()
Je gebruikt zoveel verschillende! [afbeelding]
Vanavond volgt weer een kleine updeet van de smailiesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind ze idd leuk, gelukkig weet ik nu een beetje welke ik heb, dus het kiezen gaat ook al wat sneller [afbeelding]
LOL, smilie addictquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:36 schreef covie het volgende:
[..]
Ik vind ze idd leuk, gelukkig weet ik nu een beetje welke ik heb, dus het kiezen gaat ook al wat sneller [afbeelding]
quote:
Ik verdenk MPG ervan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef BrandX het volgende:wie van jullie briiljante schatten is miljonair? en dan bedoel in niet in wat je op je bankrekening hebt staan, maar de kloon-user-miljonair!
In beide gevallen geen miljonair helaasquote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:51 schreef BrandX het volgende:wie van jullie briiljante schatten is miljonair? en dan bedoel in niet in wat je op je bankrekening hebt staan, maar de kloon-user-miljonair!
Toeval bestaat niet hequote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:55 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verdenk MPG ervan...![]()
Hij roept altijd het hardst dat hij geen kloon heeft... Maar (zijn) kloon schoonOA post toevallig alleen als hij er is...![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
same here, ik ga ook naar huis!laterzzzz!!!!
Heb je he als je werktquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:25 schreef shifto het volgende:
Hallo iederreen
Ik ben zo druk laatste tijdKan zo weinig langskomen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |