*kuch* Pruk, toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef bixister het volgende:
leuk dat fleurige dekentje & voetenzak ...!
We gaan nog wel andere knoppen zoeken voor op ed kastjes, maar dat heeft geen haast. De kleuren zijn inderdaad erg rustig, maar dat heeft meer te maken met het feit dat het behang niet vervangen isquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Igraine het volgende:
Ik vind die Ikea meubeltjes zo leuk, Hensvik ofzo toch? Qua kleur gebruik is het een beetje te saai naar mijn smaak, maar wel stijlvol.
Red Reflection geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Nijna het volgende:
Pruk mooi kamertje, pop in het bedje. We hebben volgens mij dezelfde maxicosi
.
Ze heeft mee mogen beslissen, ze vond het het prachtig en wilde meteen niks anders meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef bixister het volgende:
ladyS ik vind het behang van Ambers kamer wat te druk (ook omdat het aan beide kanten is denk ik) en van het patroon zou ik bang zijn als kind denk ik, maar Iris' kamer vind ik echt super!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef LadyS het volgende:
mooi hoor. tex! Heb je die blaadjes met de hand geschilderd?
knap hoor!!! Ik zou er geheid een rommeltje van makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef texelonia het volgende:
[..]Met potlood voorgetekend en daarna met verf. Pokkeklus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |