*kuch* Pruk, toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef bixister het volgende:
leuk dat fleurige dekentje & voetenzak ...!
We gaan nog wel andere knoppen zoeken voor op ed kastjes, maar dat heeft geen haast. De kleuren zijn inderdaad erg rustig, maar dat heeft meer te maken met het feit dat het behang niet vervangen isquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:50 schreef Igraine het volgende:
Ik vind die Ikea meubeltjes zo leuk, Hensvik ofzo toch? Qua kleur gebruik is het een beetje te saai naar mijn smaak, maar wel stijlvol.
Red Reflection geloof ikquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:48 schreef Nijna het volgende:
Pruk mooi kamertje, pop in het bedje. We hebben volgens mij dezelfde maxicosi
.
Ze heeft mee mogen beslissen, ze vond het het prachtig en wilde meteen niks anders meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:01 schreef bixister het volgende:
ladyS ik vind het behang van Ambers kamer wat te druk (ook omdat het aan beide kanten is denk ik) en van het patroon zou ik bang zijn als kind denk ik, maar Iris' kamer vind ik echt super!
Ze heeft er inmiddels wel op getekendquote:
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:56 schreef LadyS het volgende:
mooi hoor. tex! Heb je die blaadjes met de hand geschilderd?
knap hoor!!! Ik zou er geheid een rommeltje van makenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:16 schreef texelonia het volgende:
[..]Met potlood voorgetekend en daarna met verf. Pokkeklus
Het is een Flexa kleur. Heb de verf al in maart laten mengen voor een figuur op de woonkamermuur. Had daar nog vrijwel een hele emmer van over en dat bleek precies wat ik nu zocht. Mooi meegenomen dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:41 schreef piglet het volgende:
Mooi BEEn wat gaan jullie lekker snel meteen
Wij gaan overigens voor ongeveer dezelfde kleur op de muurMaar niet in combinatie met groen, dus het wordt niet helemaal hetzelfde
Mag ik zo brutaal zijn te vragen welke kleur (van welke leverancier) jullie gebruikt hebben? Wij hadden namelijk een tint van Histor uitgezocht, maar ik ben erg gaan twijfelen. Vind hem niet fris genoeg ofzo, maar ik kan ook niet zo snel een andere vinden die het dan wel is. En ik wil natuurlijk wel het liefste morgen nog het kamertje in orde hebben, dus dat schiet lekker op![]()
Dank je, ik eens even kijken bij de Praxisquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Het is een Flexa kleur. Heb de verf al in maart laten mengen voor een figuur op de woonkamermuur. Had daar nog vrijwel een hele emmer van over en dat bleek precies wat ik nu zocht. Mooi meegenomen dus.
De sticker zegt het volgende: P0.20.70 en het is Praxis menglatex.
Als je ze bij de Praxis dit nummer geeft zouden ze het voor je moeten kunnen mengen.
Leuk zeg! En met een mooi geschiedenis.quote:Op maandag 3 september 2007 12:46 schreef DeLiedje het volgende:
Hier alvast een fotootje van ons mooie wiegje, lang geleden gemaakt door de peetoom van mijn moeder, dus zowel zij, als mijn zusje en ik hebben er al in gelegen!
Het is nu creme-ig met een blauw randje, maar het wordt nog helemaal wit geschilderd.
[afbeelding]
Wow, jij hebt je best gedaan! Heb je het geprojecteerd en overgenomen? Of anders? Hoe heb je de randen strak gekregen? Alles met een klein penceeltje?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
Snoopy, herinner je je deze nog? De russische pakken, wie heeft voor mij het motiefje?
Anderhalf jaar later heb ik eindelijk mijn plannetje uitgevoerd!
[afbeelding]
Nou, het resultaat mag er wezen!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het figuur opgeblazen met 'rasterbator', 49 A4-tjes aan elkaar geplakt. Toen het figuur uitgeknipt, dat met papiertape op de muur geplakt, toen weer de omtrek met potlood op de muur gezet en toen met een penseel ingekleurd.
De kleine figuren heb ik op karton gezet en uitgesneden om ervoor te zorgen dat ze wel hetzelfde zouden zijn links en rechts. Dat dus als mal op de muur geplakt en weer met potlood aan de slag.
Dit zou volgens mij ook wel met projectie moeten kunnen maar daar had ik de apparatuur niet voor.
En daar komen ze dan mee als je al het kunst en vliegwerk al hebt uitgevoerdquote:Op zondag 9 september 2007 16:11 schreef Mirage het volgende:
(alternatief zou zijn carbonpapier gebruiken, hoef je niet te knippen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |