Je hebt t wel over Chuck Deely uit Detroit he, ik heb 2 cd's van m en geniet elke ochtend een uur van z'n zang- en gitaarkunsten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jah idd![]()
die gitarende zwerver bij Den Haag CS zouden ze dat moeten laten doen
![]()
thanQ, maar voor mij geen koffie meer.quote:
Ah joh als je langzaam loopt kost het nog tijd ook... minder lang om je te vervelenquote:
net gehad, en idd: helpt eventjes. Maar niet lang.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:58 schreef Andre_1984 het volgende:
neem een cup a soupdat helpt tegen dippies (A)
Je kunt er ook gewoon meerdere op een dag nemenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
cup-a-soup moet eigenlijk om 16:00 he
maar je kan m ook heel rebels nu al nuttigen natuurlijk
welkom daar zit ik ook op.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:48 schreef Andre_1984 het volgende:
Damn dit gaat snel mijn sessie houd dit neit bij hahaa KLOTE citrix
Gelukkig is daar dan FOK om je pijn met anderen te delenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
net gehad, en idd: helpt eventjes. Maar niet lang.
en JU! ook, het is pas 13:00 en ik stort hier algeheel in! wordt een fijne middag...
echt TE smerig...!quote:
Die is gewoon gemaakt om langzaam te werken. Snap dat dan !quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom daar zit ik ook op.
*peep* *piieeperdepiep*
als je te snel scroll
Aan Chuck Deeley bijvoorbeeld, een aan de heroïne verslaafde straatmuzikant en dat meen je ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je hebt t wel over Chuck Deely uit Detroit he, ik heb 2 cd's van m en geniet elke ochtend een uur van z'n zang- en gitaarkunsten.![]()
dit komt over als te weinig koffie, let goed op jezelf hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
net gehad, en idd: helpt eventjes. Maar niet lang.
en JU! ook, het is pas 13:00 en ik stort hier algeheel in! wordt een fijne middag...
haha lekker he die scherm opbouwquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welkom daar zit ik ook op.
*peep* *piieeperdepiep*
als je te snel scroll
De dokter heeft de analyse gesteldquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit komt over als te weinig koffie, let goed op jezelf hoor
espresso en een glas waterquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
was het stiekem toch best waard zeker he![]()
Volgens mij is ie niet meer verslaafd. CD's heb ik gekochtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:01 schreef DavyE het volgende:
[..]
Aan Chuck Deeley bijvoorbeeld, een aan de heroïne verslaafde straatmuzikant en dat meen je ook![]()
die cd`s heb je zeker gedownload of niet![]()
anders zou die namelijk niet ochtend hoeven te spelen voor een paar straatcenten
![]()
![]()
![]()
Ja en StumbleUpon!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gelukkig is daar dan FOK om je pijn met anderen te delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |