Koevermans is gewoon een uitstekende spits, maar ook een goede voetballer. Hij is sterk aan de bal, heeft overzicht, positioneel goed, en speelt ook gewoon aardig mee. Het is zeker geen balletjes intikkertje ala Inzaghi ofzo.quote:Op zondag 31 augustus 2008 16:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Natuurlijk, de fans wel. Die zijn ook niet zo stug als van Gaal. Maar Koevermans blinkt nergens echt in uit, behalve in efficiëntie en op de goede plek staan. Dat is ook een kwaliteit, net als Huntelaar deze heeft. Ik vind Huntelaar overigens geen betere voetballer dan Koevermans. Ik denk dat als Koevermans iedere wedstrijd zou spelen hij net zo veel doelpunten kan maken als Huntelaar.
quote:Excelsior'20 onthult 'Danny Koevermans' reclamebord
donderdag, 16 oktober 2008 08:53 Richard Feenstra
Zondag zal voor het "grote" publiek bij Excelsior'20 het nieuwe "reclame"bord te zien zijn van het uithangbord en trots van de vereniging, Danny Koevermans. Koevermans zelf met het idee gekomen om een, door hem zelf betaald, bord te plaatsen langs het veld. Zijn ploeggenoot bij PSV, Mike Zonneveld, heeft ook zo'n bord langs het veld van VV Noordwijk. Het bord van “Koef” staat achter de goal aan de kant van het kunstgras vlak voor de tevens nieuw geplaatste pannakooien. Deze twee kooien zijn uitermate geschikt om 1 tegen 1 of 2 tegen 2 te spelen voor en door onze jeugd. Deze realisatie heeft plaats kunnen vinden door het geld dat beschikbaar kwam van de transfer van Danny Koevermans van AZ naar PSV.
Fuck dat, gewoon de man met de snor even op z'n plaats zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef sjimz het volgende:
Wel jammer dat hij zich zo liet gaan, laat dat soort huilbalkerij maar aan Lazovic over.
Een stoere vent als Danny heeft dit soort gedrag niet nodig!
Toch een spits die ze er dit seizoen op het hoogste niveau er in legt!
Niet netjes misschien, maar verder prachtig toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Greetings het volgende:
LOL! Het blijkt te gaan om Johan Derksen, naar wie hij die gebaren maakte, die hem maandag in VI een "knakker" noemde![]()
![]()
In dat geval geef ik m wel gelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Greetings het volgende:
LOL! Het blijkt te gaan om Johan Derksen, naar wie hij die gebaren maakte, die hem maandag in VI een "knakker" noemde![]()
![]()
In dat geval geef ik m wel gelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik dacht dat het tegen Reker was omdat hij Lazovic en Koevermans een 6.5je noemde..
Hij praat m al tijden de grond inquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat had Derksen precies allemaal geschreven over hem
Hij had niks geschreven, maar in Voetbal International (op RTL7) noemde hij Koevermans "die andere knakker" (naast Lazovic).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:47 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat had Derksen precies allemaal geschreven over hem
Wel hilarisch dat jeje daar wat van aantrekt. Wat ben je dan een onzeker persoontje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
Hij had niks geschreven, maar in Voetbal International (op RTL7) noemde hij Koevermans "die andere knakker" (naast Lazovic).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |